- Katılım
- 29 May 2008
- Mesajlar
- 179
hehehe doğum günü kartı süper olmuş Tequ.
Doğum günün kutlu olsun denizin_kizi.
tişkürler kardiş
hehehe doğum günü kartı süper olmuş Tequ.
Doğum günün kutlu olsun denizin_kizi.
Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı,huzurlu nice yıllara...:rendeer:
ii....................................
demekkıı ranaya atv lazmalalım mı kuzum sana bı atv
malıyle bız wheelıe yaparız![]()
mutlu yıllar rana
Doğum günün kutlu olsun Rana, sağlıklı mutlu nice yıllara.
daha nice malisiz mutlu yıllara![]()
allah uzun, sağlıklı ömür versin, doğum günün kutlu olsun :rendeer::rendeer::rendeer:
Bizde bizde..ii....................................
Stopie de isterimdemekkıı ranaya atv lazmalalım mı kuzum sana bı atv
malıyle bız wheelıe yaparız![]()
daha nice malisiz mutlu yıllara![]()
Denizin kızıda kim yahu ilk defa görüyorumNeyse doğum gününüz kutlu olsun efenim.Saygılar.:rendeer:
nice mutlu yıllara denizin kızı,yeni yaşına yeni bir motorla girersin inşallah
Rana' cım doğum günün kutlu olsun, Her daim sevdiklerinle beraber ol :rendeer:
bu pislik mali nerden öğrendi ben neden bilmiyorum doğum günü'nü
ben tatillerdeyimde anca topici görebildim yaniöperimsi canım :rendeer:
Ben öğrenirim olm arkadaşlarıma önem verdiğim için bilirim kimin ne zaman doğum günü olduğunu
Ayrıca yeni dikkatimi çekti rus avcısı yazmışsın.Koparttın beni![]()
Rana' cım doğum günün kutlu olsun, Her daim sevdiklerinle beraber ol :rendeer:
bu pislik mali nerden öğrendi ben neden bilmiyorum doğum günü'nü
ben tatillerdeyimde anca topici görebildim yaniöperimsi canım :rendeer:
Bende sana iletiyorum annem
Koruma al koruma.İhtiyacı var paso düşüp duruyor![]()