- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar;
Cumartesi günü giyim kuşamı tamamlamak için fuara gittim.
Giyim kuşam + CBR 600 F (gri) alıp çıktım.
Pazartesi işlemleri tamamlayacağım inşallah.
Umarım ÖTV konusunda bir sorun çıkmaz da, aylardır yayan takip ettiğim sitemizi, motorize olarak izlemeye devam ederim.
Darısı tüm motosiklet sevdalarının başına.
Cumartesi günü giyim kuşamı tamamlamak için fuara gittim.
Giyim kuşam + CBR 600 F (gri) alıp çıktım.
Pazartesi işlemleri tamamlayacağım inşallah.
Umarım ÖTV konusunda bir sorun çıkmaz da, aylardır yayan takip ettiğim sitemizi, motorize olarak izlemeye devam ederim.
Darısı tüm motosiklet sevdalarının başına.