Neye Niyet Neye Kısmet

Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
76
Arkadaşlar;

Cumartesi günü giyim kuşamı tamamlamak için fuara gittim.

Giyim kuşam + CBR 600 F (gri) alıp çıktım. :)

Pazartesi işlemleri tamamlayacağım inşallah.

Umarım ÖTV konusunda bir sorun çıkmaz da, aylardır yayan takip ettiğim sitemizi, motorize olarak izlemeye devam ederim. :)

Darısı tüm motosiklet sevdalarının başına.
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Hayırlı uğurlu olsun.Fuar böyle işte, yakınına gelince onca motorun çekim gücüne kapılıyor insan.
Ben kredi kartlarımı evde bırakıp çıkıyorum fuara giderken, yanıma da kaparoya yetecek kadardan az para alıyorum, ne olur ne olmaz şeytan aklını çeliyor insanın.Bak seni kandırmış bile :queen:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer:
umarızki ötv saçmalığından:farao: etkilenmeden alabilirsin:cat:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
güzel bir motor

hayırlı olsun kardeşim..kazasız günler inşallah..
fuar boyle işte bende motor var ama satıp yeni bir motor almayı ben bile düşündüm...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
hayırlı olsun, şeytan kandırmış ama içinde niyet olmasa nasıl kandıracak ki :wiinkk:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
105
hayırlı olsun Allah kaza bela vermeden binmek nasip etsin. bu arada bende gelemedim fuara ama MOTOGP biletimi aldırdım giden arkadaşlara orada görümek üzere
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
76
Teşekkürler arkadaşlar. İnşallah benim için hayırlı olur. Kazasız belasız kullanabilmem dileğiyle.

Bu sabah öğlene kadar krediydi, bayi ile ÖTV muhabbetiydi, yok proforma bankaya gitmediydi, yok proformanın üzerinde motor ve şase numarası yoktu, vs., vs. koşturdum durdum. Bayi ile konuşmamızda kredi çıkarsa bu akşama teslimat olur demişlerdi ama bankalardaki 3 saatte kredi çıkar muhabbetinin tamamen reklam olduğunu bir kez daha gördüm.

Halen daha krediden bir haber yok.

Sözde bayi ÖTV'leri yatırdı, sorunsuz.

Sözde yarın motosikleti alabileceğim.

vs.vs.vs :)

Şimdi sırada teslimat sırasında kasko işlemleri filan olacak. Walla hobi mi, çile mi anlamadım.

Ama çok ters bir zamana denk geldiği için bu kadar tantana oldu.

Herkese mutlu günler.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
76
Teşekkürler arkadaşlar.

Darısı motosiklet almak isteyen arkadaşların başına.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun allah kaza bela dert vermesin
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
cok güzel motor dostum hayırlı ugurku olsun.kazasız suruşler.ÖTV derdını %70 aşmış bulunmaktayım.darısı başına.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
296
TheCronus' Alıntı:
Halen daha krediden bir haber yok.

Sözde bayi ÖTV'leri yatırdı, sorunsuz.

Sözde yarın motosikleti alabileceğim.


Arkadaşım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanman dileğiyle.
Kredin onaylandığı anda banka seni ve varsa kefilini imzaya çağırır, imzalarınız alındıktan sonra rehin yazılarını bayiye yollar, bayide rehin yazısına istinaden senden kalan peşinatı alıp vergi yatırır ve faturasını keser. ÖTV yattı sorunsuz diyorsan bankada imzanı atmış olman lazım, aksi takdirde hiçbir bayi rehin yazıları gelmeden ÖTV yatırma riskine girmez, benim bildiğim budur.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
105
inşallah darısı başımıza olur :cat: hayırlı olsun. kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst