Neye Niyet Neye Kısmet

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Hayırlı olsun.Güle güle kullan.Umarım ben de birgün FUAR a gezi için gittiğimde , ST1300 alır çıkarım... :cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,umarım bir an önce sorunsuz bi şekilde motoruna kavuşursun:cat: Bu arada bakkala sakız almaya felan gitme bence sen,ne olur ne olmaz bakarsın bakkalı alıp çıkarsın :p Allah kaza bela vermesin...:cat:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
76
motoman' Alıntı:
Arkadaşım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanman dileğiyle.
Kredin onaylandığı anda banka seni ve varsa kefilini imzaya çağırır, imzalarınız alındıktan sonra rehin yazılarını bayiye yollar, bayide rehin yazısına istinaden senden kalan peşinatı alıp vergi yatırır ve faturasını keser. ÖTV yattı sorunsuz diyorsan bankada imzanı atmış olman lazım, aksi takdirde hiçbir bayi rehin yazıları gelmeden ÖTV yatırma riskine girmez, benim bildiğim budur.

Burada herşey tersine döndü motoman. :)

Sabah kredi ile ilgili tüm imzaları attım. Sonra bayiye gittim önce ÖTV için bir meblağ verdim. Sonra proformayı gönderin diye direndim, onlar da kalan peşinatı ver dediler. Çirkefleşmeye başladılar, ben de işim görülsün diye peşinatı tamamen verdim. Sonra proformayı bankaya yollamışlar ama motor ve şase numaraları eksik olarak. Doğal olarak banka da krediyi kullandırıma açmadı.

Ben de akşam bayiye gittim. Neden şase bilgileri bankaya verilmedi diye sordum. Sonra o an için ÖTV yi yatırmadıklarını öğrendim. Ortam biraz alevlendi. Arkadaşlar da vardı, işi bilen. Peşinatımın tamamını geri aldım. Ama biraz sonra aslında ÖTV'nin yatırılmış olduğunu öğrendiler ve tutuşma sırası onlara geçti. "Söz yarın teslim edeceğiz, vs, vs" muhabbetleri oldu. E tabi, vergi yatmış, ben de peşinatı geri almışım. İşler onlar açısından biraz karmaşık hale geldi. Neyse insanlık bizde kalsın dedik, anlaştık. Bakalım yarına teslim edecekler. Bekliyoruz...

İnşallah motosiklet almak isteyen arkadaşlar bu tarz durumlarla karşı karşıya kalmaz.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
76
Tüm arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ederim.

E-5 trafiğine çıkmaya hazır hissetiğimde, görüşmek, buluşmak dileğiyle...

İyi seyirler...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
cefasını çekmeyen sefasını süremez derler dostum,acele etmeyeceksin serin kanlı ve sakin olacaksın yoksa mal sahibi olamıyorsun,keyifli sürüşler
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
hehehe keske direnip pazarlıga yeniden otursaydın kesin saglam bi indirim alırdın.neyse hayırlı olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun..
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hayırlı olsun. kazasız belasız kullanman dılegıyle :rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
76
Evet aynen MoToR'un dediği gibi dostlar. Biraz cefa çekmek gerekecek anlaşılan.

Artık sakin olmayı öğrendim. Deriiiin derin nefes alıyorum, olumsuzluklar karşısında. :)

sarapci; dediğin gibi elemanı biraz daha me'letseydim alırdım da; insanlığa vurduk işi.

Ama en azından sektörü öğrenmeye başladık.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
76
Dostlar bu akşam itibariyle motosikletimi teslim aldım. Biraz heyecanlandım nedense.

Giyim-kuşam tam olacak inşallah. Motosiklete iyice hakim olana dek trafiğe çıkmayı planlamıyorum.

Şu an itibaren de güvenlik, otoparklı sitede kiralık daire aramaya başladım. :) Bulana dek de; Marmara Hastanesi karşısında otopark var. Orayı bir soruşturacam. Uygun fiyat verirler ve 7/24 güvenlik ve açık ise CBR'mi oraya park edeceğim, hergün spor da yapmış olacağım. :)

Bitmiyor dertler bitmiyor... :)

Herkese kazasız sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst