New York'tan herkese selam

Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
3
Bu 2012 yazindan itibaren, Honda cb750 k8 kullanicisiyim. Yasim 23, ogrenci ve calisanim. New York'da ikamet etmekteyim.
TR'deki motosiklet camiasina cok hakim degilim, ileride donus yaptigimda sudan cikmis balik gibi olmayayim diye buradayim :)

Herkese keyifli surusler..

Cagri


wvu5ix.jpg
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hoşgeldin gurbetçi :mrgreen: Hoş bir kare..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sevmeyiz toplum olarak Amerika'yı ama belli de etmeyiz.
Seni sevebiliriz ama Çağrı :) Motorun da fotoğraf karende güzelmiş. Hoşgeldin :)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Anam anam anam o ne guzelliktir oyle. Ben o motoru cumartesi ogle uzeri yikamaya baslar pazar ogleden sonraya kadar cilalarim. Sonra binmeye kiyamaz pazartesi ise arabayla giderimmmm..

Maalesef bu retro modellerden cok yok buralarda degerini bilin.

Sevgilerimle
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
Adamlarda para sıkıntısı yok ya zevk zevk, yeni modellerde neymiş motosiklet dediğin böyle olur :queen:
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Ucuza böyle efsane motorlara binebilmenin tadını çıkar doya doya , buraya döndüğünde çok arayacaksın
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
dostum Newyorkta yaşıyorsan türkiyedeki motosiklet camiasına hakim olma zaten. biz burda commuterlara binip motosikletle gezdiğimizi sanıyoruz. halen 125 cc commuter cup tarzı çin motorları birbirinle mukayese edip hangisi 5-10 km daha hızlı gidior onu tartışıyoruz. burada iyi bir motor alsan bile lan oğlum o motora o para verilirmi, çok yakar o motor, onu alacağına şundan alsaydın falan derler. newyorktaki hayatın umarım uzun sürer :)))
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
hoşgeldin kardeşim....newyork tada bi kapımız oldu artık...keşke motora atlayıp yanına gelebilseydik...
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
hosgeldin, aslinda bitane gurbetciler basligida olsa guzel olur =)
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
3
Hos bulduk arkadaslar. Cilesiyle, rezilligiyle, imkansizliklariyla yine de Istanbul gibi guzel bir sehirde motosiklet kullanmak guzel bir sey. NY'daki motosiklet kulturu ve imkanlarin coklugu tabiiki ayri bir olay.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Kardeş hoşgeldin.. Bir gün dönersem diye motorunu parçalayıp yavaş yavaş memlekete getir.. Bol yedek parça stokla.. Nerde böyle güzel CB ler ülkemde :(
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
3
Hos bulduk...
Kardeş hoşgeldin.. Bir gün dönersem diye motorunu parçalayıp yavaş yavaş memlekete getir.. Bol yedek parça stokla.. Nerde böyle güzel CB ler ülkemde :(

Dogru soylediniz. Seneye bu ise girisecegim zaten eger duzgun mantikli butcede bir cafe racer'a uygun motor edinemezsem TR'de. Bu permih haklari noldu gerci kalkti falan diyorlar arastirmadim daha bakalim, hala devam ediyorsa o sekilde parcalamadan getirtirim moto guzzi le mans vs. dusundugum araclari.
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Yerinde olsam hiç gelmem Türkiye'ye
Gelip ne yapacaksın ?
İşini yerini yurdunu ayarla buralara sadece gezmeye tozmaya gelirsin.
Bu kadar ötv 'nin olduğu, mtv 'nin ....vergisinin olduğu, vergi üzerinden vergi alındığı, benzin parasının yanına yaklaşılamadığı vs vs vs başka bir ülke daha var mı ?
Macera dolu amerika. Koy ver gitsin. :D
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Hos bulduk...


Dogru soylediniz. Seneye bu ise girisecegim zaten eger duzgun mantikli butcede bir cafe racer'a uygun motor edinemezsem TR'de. Bu permih haklari noldu gerci kalkti falan diyorlar arastirmadim daha bakalim, hala devam ediyorsa o sekilde parcalamadan getirtirim moto guzzi le mans vs. dusundugum araclari.

onunla ilgili bir düzenleme, sanırsam henüz yapılmadı.. Lakin gene de araştırmak gerek.. Ben senin yerinde olsam CB750 yi getirirdim.. Efsanedir o efsane :)
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
Hoşgeldin.Hemde Orjinal.Gerçekten güzel bir klasik.Vergilerini vermek kaydıyla yanında getirebilirsin.%18 kdv + %40 ötv(ara ara değiştiğinden kesin rakam nedir bilmiyorum) :)
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
3
CB750 gelir zaten, onda degisiklik yok. Klasik arac sinifinda da getirme imkani var klasik otomobillerde yaklasik %150-156 gibi bir total vergi var, motosikletler icin durum nedir bilmiyorum. Neyse, zaman yaklasinca gorecegiz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst