- Katılım
- 7 Ocak 2013
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Bu 2012 yazindan itibaren, Honda cb750 k8 kullanicisiyim. Yasim 23, ogrenci ve calisanim. New York'da ikamet etmekteyim.
TR'deki motosiklet camiasina cok hakim degilim, ileride donus yaptigimda sudan cikmis balik gibi olmayayim diye buradayim
Herkese keyifli surusler..
Cagri
TR'deki motosiklet camiasina cok hakim degilim, ileride donus yaptigimda sudan cikmis balik gibi olmayayim diye buradayim
Herkese keyifli surusler..
Cagri