Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
acayüp; en yakin arkadasimi, kardesim bildigim anasina ana dedigim adami kaybettim ben motosiklet kazasinda. Arkasinda kiz arkadasi vardi, bu yaz evleneceklerdi. Ne dediler biliyor musun nette yorumlarda, zina yapanin sonu boyle olur. Tek sucu erkek arkadasiyla geziye cikmakti. Alkol almamislardi. Aptal bir kamyon surucusu yuzunden biri 29 digeri 23 yasinda göcüp gittiler. Daha bitmedi, ibre 260 da takili kalmisti, alkollulerdi, kamyonun hic sucu yoktu, motor hizliydi cunku.
İbreji dijitaldi, paramparca olmustu, degil ibre motorun önü yoktu komple be! Alkol 1 promil bile cikmadi ikisinde de, kamyon mu yolu enlemesine kapatmis, arkadasim kacacak yeri bulmayi gectim sadece 7 mt fren yapabilmis. Bilir kisi ölctü bicti, butun suc kamyonda cikti.
Simdi buna iyi olmus mu diyeceksin? Ya da her duyduguna inanip acimadim mi diyeceksin?
İbreji dijitaldi, paramparca olmustu, degil ibre motorun önü yoktu komple be! Alkol 1 promil bile cikmadi ikisinde de, kamyon mu yolu enlemesine kapatmis, arkadasim kacacak yeri bulmayi gectim sadece 7 mt fren yapabilmis. Bilir kisi ölctü bicti, butun suc kamyonda cikti.
Simdi buna iyi olmus mu diyeceksin? Ya da her duyduguna inanip acimadim mi diyeceksin?