NeLeR OLuYoR ; SuLaR YüKSeLMiŞ; [KOCAELİ/DeĞiRMeNDeRe]

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hava mükemmel sıcaktı ve Değirmendereye gittik yine :)

ilk kez değirmendere sahilini böyle gördüm bugün...

Deniz yükselmiş; GEL-GİT oldukca fazla.. Sahilde yürümek imkansız cünkü; neredeyse diz boyu su var :cyclopsan


Sahilin sonuna gitmek mümkün değil ; YoLLar Suyla kaplanmış ...



Meshur köprü neredeyse denize karışacak :silent:



Bi Fotoğraf cektirelim dedik; suya düştük :p



ARaÇLar bile deniz tarafından gidemiyor







Sizin de gördüğünüz gibi; Sahil tamamiyle su altında :cyclopsan







Burası da Sahil yolu :cyclopsan











Bu caddeyi bilenler; Sol taraftaki CaFe lerin Son durumu aşağıda :silent:











Yeni bir Felaketin habercisi mi ; yoksa oLağan bir hava olayı mı :bounce:

FOTOĞRAFLAR GÖRÜNTÜLENEMİYORSA LÜTFEN SAYFAYI YENİLEYİNİZ !
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
olahan hava şartlarındandır 2 gündür lodos fena vuruyor olabılır tabi:wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ Crazy Rider ;

Kanka olmaz bişey :) Valla benim Grenajlara atlamadı ; sorun yok yani :) İŞTe boya korumasının ÖNeMi :bounce:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Oralarda olmak isterdim doğrusu..
Ekstrem doğa olaylarını izlemek heyecan verici..

Bu arada anormal bir durum mevcut değil..
Şu sıra şiddetli lodos var o da denizin kabarmasına neden oluyor..Deprem falan yok yani :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Deniz kenarında olmak güzel de; Denizle cok içiçe olmak da tehlikeli :)
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
nolmuş Değirmendereye yaw.evde olsam gelicektim bugun gölcüge.yarın hava yagıssız gibi olursa gelip çok geçe kalmadan dönmeyi düşünüyorum
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim de başıma geldi bugün :) Fena vuruyor adamı ; Hele de 1oo KM/H üzerindeysen :bounce:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Buyrun arkadaşlar; 5 günlük hava rapporu :)

Haftaiçine kadar binemeyeceğğiz motorlara anlasılan :bounce:


YALOVA ;



KOCAELİ ;

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst