- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
Hava mükemmel sıcaktı ve Değirmendereye gittik yine 
ilk kez değirmendere sahilini böyle gördüm bugün...
Deniz yükselmiş; GEL-GİT oldukca fazla.. Sahilde yürümek imkansız cünkü; neredeyse diz boyu su var :cyclopsan
Sahilin sonuna gitmek mümkün değil ; YoLLar Suyla kaplanmış ...


Meshur köprü neredeyse denize karışacak :silent:


Bi Fotoğraf cektirelim dedik; suya düştük


ARaÇLar bile deniz tarafından gidemiyor






Sizin de gördüğünüz gibi; Sahil tamamiyle su altında :cyclopsan






Burası da Sahil yolu :cyclopsan










Bu caddeyi bilenler; Sol taraftaki CaFe lerin Son durumu aşağıda :silent:










Yeni bir Felaketin habercisi mi ; yoksa oLağan bir hava olayı mı :bounce:
FOTOĞRAFLAR GÖRÜNTÜLENEMİYORSA LÜTFEN SAYFAYI YENİLEYİNİZ !
ilk kez değirmendere sahilini böyle gördüm bugün...
Deniz yükselmiş; GEL-GİT oldukca fazla.. Sahilde yürümek imkansız cünkü; neredeyse diz boyu su var :cyclopsan
Sahilin sonuna gitmek mümkün değil ; YoLLar Suyla kaplanmış ...


Meshur köprü neredeyse denize karışacak :silent:


Bi Fotoğraf cektirelim dedik; suya düştük


ARaÇLar bile deniz tarafından gidemiyor






Sizin de gördüğünüz gibi; Sahil tamamiyle su altında :cyclopsan






Burası da Sahil yolu :cyclopsan










Bu caddeyi bilenler; Sol taraftaki CaFe lerin Son durumu aşağıda :silent:










Yeni bir Felaketin habercisi mi ; yoksa oLağan bir hava olayı mı :bounce:
FOTOĞRAFLAR GÖRÜNTÜLENEMİYORSA LÜTFEN SAYFAYI YENİLEYİNİZ !

