kendi işyerim var böye havam yok lakin bakıyorum 2000 tl maaşlı plaza çalışanı 250 tl sodexo ile hava atıyorgülmiyimde ne yapayım
mütemadiyen yazılan "forum çok bozdu" temalı mesajların aksine foruma bir haller oldu,
bi seviyeli tartışmalar, bi güzel türkçe kullanımları, bi teknik muhabbetler, bi bişeyler...
üsküdar musiki cemiyeti mi la bura!