nedir bu forumun hali?

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
mütemadiyen yazılan "forum çok bozdu" temalı mesajların aksine foruma bir haller oldu,
bi seviyeli tartışmalar, bi güzel türkçe kullanımları, bi teknik muhabbetler, bi bişeyler...
üsküdar musiki cemiyeti mi la bura!
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
bilge-kagan-1.png
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
+Naban?? dayioglu

-Teşekkur ederim,ergonomi için,motorumun selesine aplikasyon uyguluyorum...

+Ne deyon la dayioglu..adam gibi desene,çanagimin
rahatligi icin,oturaği kaplatiyom..hayret birsey.

-Ne kadar kaba bir konuşma tarzi...

+Derdini anlatacam diye egilip bukulme dayimin aslan oglu..
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Evet abi ya bazen ne yazdığı anlaşılmayan cümleler oluyor bunu bende beyenmiyorumda.Adamın yazdığı anlaşılıyor sende biliyorsan cevabını ver verecek cevabı olmayınca noktalama,sözcük hataları arıyorlar.Ben adalet bölümü öğrencisiyim 2 ayda 1 defter bitiriyorum ben benimlemi yarırışıyor anlayamadım.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Evet abi ya bazen ne yazdığı anlaşılmayan cümleler oluyor bunu bende beyenmiyorumda.Adamın yazdığı anlaşılıyor sende biliyorsan cevabını ver verecek cevabı olmayınca noktalama,sözcük hataları arıyorlar.Ben adalet bölümü öğrencisiyim 2 ayda 1 defter bitiriyorum ben benimlemi yarırışıyor anlayamadım.

harita metod mu? ::eek:hmy::
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Forumun mühendislik bölümü dışında ki yerlerde kızlar geziyor ondandır.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Dogru olanin goze batması sadece bizim ulkemize has bir ozellik olsa gerek :) yalniz güzel bir hususa degindin Kuvvetmira tebrikler;) ha bir de az daha koy yebere alcilarin da eksikligi goze batmiyor degil. :)
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
mütemadiyen yazılan "forum çok bozdu" temalı mesajların aksine foruma bir haller oldu,
bi seviyeli tartışmalar, bi güzel türkçe kullanımları, bi teknik muhabbetler, bi bişeyler...
üsküdar musiki cemiyeti mi la bura!

Maşallah, ne güzel işte :)

Aman nazar falan değmesin Agaaaaaa! :queen:
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Güzel türkçe kullanımının nesi varmış?

Tabiki argo dışında insanların yörelerine,bölgelerine ait kelimeleri kullanması güzel olur o ayrı.

Yanlış anlaşılabilir işte o var mesela


Bizim burda abaza demek efendi,saygılı,görgülü demektir.Abaza kızımısın derler.
Ama iç anadoluda küfür demekmiş.


Batı özentiliği dışında her dile varım.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
mütemadiyen yazılan "forum çok bozdu" temalı mesajların aksine foruma bir haller oldu,
bi seviyeli tartışmalar, bi güzel türkçe kullanımları, bi teknik muhabbetler, bi bişeyler...
üsküdar musiki cemiyeti mi la bura!

Yok yok artık kesinleşti, kesin Ankara'ya gelip bir çayını içeceğim :) Nargilemi ben öderim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendi işyerim var böye havam yok lakin bakıyorum 2000 tl maaşlı plaza çalışanı 250 tl sodexo ile hava atıyor :D:D gülmiyimde ne yapayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst