nedir bu forumun hali?

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bunlar başarılı moderasyonun ürünleri :p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
c8faa44e8cd5838745a88cef058b9b3f.jpg
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
kendi işyerim var böye havam yok lakin bakıyorum 2000 tl maaşlı plaza çalışanı 250 tl sodexo ile hava atıyor :D:D gülmiyimde ne yapayım

E onun havası sana senin havan başkasına bu devran böyle döner gider hava çekemem dersen havada atamassın sana gelen müşterinin eğilip bükülmesini beklemen ayrı ironi :)

Bu hava deyil bir dik duruştur hakkımı ver lan gibi birşey :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
mütemadiyen yazılan "forum çok bozdu" temalı mesajların aksine foruma bir haller oldu,
bi seviyeli tartışmalar, bi güzel türkçe kullanımları, bi teknik muhabbetler, bi bişeyler...
üsküdar musiki cemiyeti mi la bura!

böle olduysa taam ya eskisi gibin girelim yazalım edelim :sunny:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Belirli bir stabiliteyi catch'lediğimizi düşünüyorum.
İnovatif bir yaklaşım sergileyerek, subjektif perspektiften tepkisel motion halindeyiz.

Problem neydi emmoluu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst