neden reklam yapılmıyor ?

Katılım
19 Mar 2010
Mesajlar
145
bi defa motosiklet tehlike değilki asıl tehlike 4 tekerliler, motosiklete kafa tutuyolar. tabiki 600 cc altına :queen:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
yamaha suzuki honda diğer japonlarda dahil adamlar paralarını niye çöpe atsınlar reklam yapmasalar bile adamlardaki zihniyet şu biz reklam yapmasak bile onlar eşşek gibi bizim motorlarımızı almaya mahkumdurlar:farao:

kesinlikle senin gibi düşünmüyorlar özellikle suzuki:))2010 satış adetleri çok düşük.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:24 ----------

Bu millet sanki ayda 5000 dolar gelir ortalamasıyla yaşıyo da, o bahsettiğin dökük araçlara sırf sana inat olsun diye biniyo zaten. Ayrıca bu millet bana kalırsa haddinden çok daha fazla lüks araç kullanıyo. Ayranı yok içmeye, tahterevanla gider s..çmaya durumu söz konusu.

Ayrıca bir toplumun gelişmişlik seviyesi toplu taşımanın etkin kullanımıyla da ölçülür. Gelişmiş toplumda bizdeki gibi araç başına 1 insan düşmez. Senden benden kat kat fazla kazanan adam ulaşımını metroyla yapmakta hiçbir sakınca görmez. Ayrıca gelişmiş toplumlarda toplu taşıma adam gibi işler, çünkü oranın toplumu bunu talep eder, gereği yapılmazsa sandıkta cezalandırılır. Bizim gibi 2 torba kömüre kanmaz.

Ne yazmaya çalışmışsın anlamadım ama motosiklet kullanımını bir kurtarıcı olarak görüyorsan yanılıyorsun. Motosiklet hiç bir zaman otomobile alternatif olamaz. Motosiklet trafikten kaçış için idealdir. Ama motosiklet kullanımının artması trafik sorununu çözemez., daha karmaşık hale getirir.
altına imza atarım.güzel saptamalar.bizde biraz palazlanan adam eşine ve kendine hemen bir jip alır.Hiç üşenmdene boğaz köprüsü trafiğinde 1 saat bekler hersabah.Sosyetesinden yanıbaşından geçen metrobüse binmez,yada işyerinde 3-4 kişi tek arabayla dönüşümlü işe gidip gelmez.yaparsa altın sırmaları dökülür.2001-2002 yıllarında Honda Shadowum vardı,her sabah-akşam Bostancı Laleli yapardım.emniyet şeridinden geçerken adamlar arabalarında ,direksiyona gazete koyarak okuya okuya boğza köprüsü trfiğinde beklerlerdi.şaşardım anlamazdım:))
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
bende söylediklerinize aynen katıılıyorum toplumda araba sevgisi gibi sevgi göremedim ben hoşlarına gidiyor heralde hergün ısdırap çkmek , artık insanlar da değişdi .babamda opel combo var diyorum, o da arabamı kim biner ona diye cevap alıyorum
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
s

yamaha suzuki honda diğer japonlarda dahil adamlar paralarını niye çöpe atsınlar reklam yapmasalar bile adamlardaki zihniyet şu biz reklam yapmasak bile onlar eşşek gibi bizim motorlarımızı almaya mahkumdurlar:farao:

bılen bılır, reklama gerek yok karayılan arkadasımız acıkca yazmıs, yenı modellerı cıkmaya basladımı zaten hastaları yakından takıp eder, Hukumetımız sagolsun 400 tl motosıklet satısını verırken aynı noter ucretı odesın Ferrari satarkende.
Tabırı caızse sozum meclısten dısarı 4 buyukler JAPON'YADA osursa TURKIYE'DE fısıltılar dolasmaya baslar, ıste yamaha sunu cıkaracak honda bunu yapacak VS. VS.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Honda'nın 2009 cirosunu açıklayayım, neden motosiklet reklamı yapmadıklarını anlayın:

2009'da Honda 7900 adet motor sattı, bunun 7200'ü CBF150, Beat, Activa, Innova ve Today modelleri. Bu motorların ortalama fiyatları 4.000TL. Toplam ederleri 28.800.000 TL. Kalan 700 motorun ortalama fiyatını 20.000TL sayarsak (CBR125 dahil bütün diğer Honda modelleri) toplam eder 14.000.000 TL. Koca (!) Honda'nın motosiklet satışından elde ettiği brüt rakam 42.800.000 TL, ki bu rakam list fiyatları üzerinden hesaplama. Bayi kar marjlarını da hesaba kattığımızda rakam çok daha aşağı düşüyor. Ciroyu yükselten yedek parça satışları var, ama onu bile eklesek genel toplamda ciroları 50 milyon TL'nin altında.

Rakamların kaynağı Türkiye İstatistik Kurumu'dur, isteyen http://www.tuik.gov.tr adresinden hesaplarımı rahatlıkla kontrole debilir.

Koca (!) Honda'nın cirosu orta boy bir tekstil fabrikasının cirosundan daha düşük. Google'da bu rakamı aratınca karşıma çıkan adını hiç duymadığım Seyidoğlu Helvacılık'ın 2010 cirosunun 42 milyon TL olduğunu hesaba katarsak büyük gördüğümüz markaların o kadar da büyük rakamlarla oynamadıkları ortaya çıkıyor.

Koskoca BMW'nin yılda sattığı motor 250 adet, ağırlıklı ortalama fiyatları 35 bin TL. Yıllık ciroları tahmini 8.750.000 TL. Mondial'in yılda 25 bin adede yaklaştığı yıllar oldu, o zaman bile ciroları 50 milyon TL'ye ulaşmıyordu. Motosiklet sektörünün toplam büyüklüğü kabaca 350 milyon TL'yi geçmiyor. Otomotiv sektörünün büyüklüğünün 60 milyar TL'nin üzerinde olduğunu düşünürsek, devede kulak değil deve kulağındaki pirenin tüyü kadar bir motosiklet sektörümüz var.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Bu millet sanki ayda 5000 dolar gelir ortalamasıyla yaşıyo da, o bahsettiğin dökük araçlara sırf sana inat olsun diye biniyo zaten. Ayrıca bu millet bana kalırsa haddinden çok daha fazla lüks araç kullanıyo. Ayranı yok içmeye, tahterevanla gider s..çmaya durumu söz konusu.

Ayrıca bir toplumun gelişmişlik seviyesi toplu taşımanın etkin kullanımıyla da ölçülür. Gelişmiş toplumda bizdeki gibi araç başına 1 insan düşmez. Senden benden kat kat fazla kazanan adam ulaşımını metroyla yapmakta hiçbir sakınca görmez. Ayrıca gelişmiş toplumlarda toplu taşıma adam gibi işler, çünkü oranın toplumu bunu talep eder, gereği yapılmazsa sandıkta cezalandırılır. Bizim gibi 2 torba kömüre kanmaz.

Ne yazmaya çalışmışsın anlamadım ama motosiklet kullanımını bir kurtarıcı olarak görüyorsan yanılıyorsun. Motosiklet hiç bir zaman otomobile alternatif olamaz. Motosiklet trafikten kaçış için idealdir. Ama motosiklet kullanımının artması trafik sorununu çözemez., daha karmaşık hale getirir.

ya ben çok şey söyler yazarım ama burada olmaz uzar gider neyse sağlıcakla kal

millet birinini tanımıyor burada her seviye her kültür her tecrübe eşit seviyeye geliyor sonra ortam kızışıyor herkese saygı duyuyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
arz talep rant meselesi adamlar parasını çıakrtamıycağı bir reklamizasyona girmezler neticede tv dönen reklamın saniye başına epey tuzlu bir ücreti var.. reklam çevrilmesi içinde para verilicek yani geri dönmiycek ibr yatırıma para yatırmazlar..

zaten motorcular sektörü takip ediyor.. mondial küba falanda dikkat ederseniz broşür tarzında reklam yapıyor yani iki üç resim gösteriliyor 3-4 saniye reklam o.. ciddi bir reklam yapmıyorlar..

şimdi diyebilirsiniz suzuki yamahada o tip reklam yapsın o zaman.. belki onlarda o tip basit bir reklam bize yakışmaz diye düşünüyorlardır yapmıyorlardır..
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
Arkadaşlar yazdıklarınız hep doğru ama bana sorarsanız bırakın dönmesin reklamlar! Motosiklet olayı bize kalsın! Bu forumlarda yazan, cafede orda burda motor kullanan birini görünce tanımasa bile laf atan, 2-3 arkadaş atlayıp gezilere çıkanlara yani bize kalsın! Tv de reklamı görüp de "aaa fiyatı da uygunmuş" diyerek bi hevese motosiklet alıp sonra otoparkta çürütecek ama sorarsanız "bende motosiklet kullanıyorum" diye kasılacak adamlar olmasın ortalıkta!
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
Honda'nın 2009 cirosunu açıklayayım, neden motosiklet reklamı yapmadıklarını anlayın:

2009'da Honda 7900 adet motor sattı, bunun 7200'ü CBF150, Beat, Activa, Innova ve Today modelleri. Bu motorların ortalama fiyatları 4.000TL. Toplam ederleri 28.800.000 TL. Kalan 700 motorun ortalama fiyatını 20.000TL sayarsak (CBR125 dahil bütün diğer Honda modelleri) toplam eder 14.000.000 TL. Koca (!) Honda'nın motosiklet satışından elde ettiği brüt rakam 42.800.000 TL, ki bu rakam list fiyatları üzerinden hesaplama. Bayi kar marjlarını da hesaba kattığımızda rakam çok daha aşağı düşüyor. Ciroyu yükselten yedek parça satışları var, ama onu bile eklesek genel toplamda ciroları 50 milyon TL'nin altında.

Rakamların kaynağı Türkiye İstatistik Kurumu'dur, isteyen http://www.tuik.gov.tr adresinden hesaplarımı rahatlıkla kontrole debilir.

Koca (!) Honda'nın cirosu orta boy bir tekstil fabrikasının cirosundan daha düşük. Google'da bu rakamı aratınca karşıma çıkan adını hiç duymadığım Seyidoğlu Helvacılık'ın 2010 cirosunun 42 milyon TL olduğunu hesaba katarsak büyük gördüğümüz markaların o kadar da büyük rakamlarla oynamadıkları ortaya çıkıyor.

Koskoca BMW'nin yılda sattığı motor 250 adet, ağırlıklı ortalama fiyatları 35 bin TL. Yıllık ciroları tahmini 8.750.000 TL. Mondial'in yılda 25 bin adede yaklaştığı yıllar oldu, o zaman bile ciroları 50 milyon TL'ye ulaşmıyordu. Motosiklet sektörünün toplam büyüklüğü kabaca 350 milyon TL'yi geçmiyor. Otomotiv sektörünün büyüklüğünün 60 milyar TL'nin üzerinde olduğunu düşünürsek, devede kulak değil deve kulağındaki pirenin tüyü kadar bir motosiklet sektörümüz var.

nediyim vala bu kadar aciz olduğumuzu bilmiyordum cidden yani ben gene bi 500 milyon lira ya yakındır belki aşmıştır biraz diye düşünyordum:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst