necdet'im anısına video

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ne yazılır ne denirki Necdet Kardeşimin arkasından. Dünyalar iyisi, gani gönüllü bir babayiğit bırakıp bizleri gitti:pale: Nur içinde yatsın, aklıma gelmeyen başımıza geldi. Çok üzgünüm, hepimizin başı sağolsun:pale:
Sağolasın Ogün Kardeş
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
emekleriniz için çok teşekkürler ogün kardeşim ve-CRiminAL- sanırım bu topiğe bakınca onu yanımızda hissetçez.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
133
Çocuk esirgeme kurumundaki resimlerimizi görünce gözlerim yaşardı, orada en çok Necdet ilgilenmişti çocuklarla.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
vay be izlerken çok kötü oldum bu gün varız yarın yokuz haa...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
çanakkale gezisinde tanışmıştım. zaten bu ölüm haberlerini okuyunca kötü oluyordum. ama tanıyınca daha kötü oluyormuş be.. ALLAH rahmet eylesin. nur içinde yatsın..
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ümmet perkitan;831428' Alıntı:
emekleriniz için çok teşekkürler ogün kardeşim ve-CRiminAL- sanırım bu topiğe bakınca onu yanımızda hissetçez.
baba'cım rabbim sizleri'de korusun sende çok severdin biliyorum.
çok üzgünüm diyemedim necdet'e' necdet'im bin sucooter'a ince ince git çok tutkuluydu ama ist. trafiğin'de gerçekten yüksek cc motosiklet hep risk hasan'ım olsun birçok arkadaşım hep yüksek cc motosiklet'ler aldı!!!
inanın onlara binmek büyük ustalık çünkü ist.trafik normal akmıyor .
rabbimin taktiri necdet'im çok zor olacak be bizim için bıraktın bizi aynı geçmişte kaybettiğimiz kardeşlerimiz gibi erken bıraktın bizi o güzel gözlerine bakamayacağız .
ümmet babam muzom tüm motosiklet'ci abiler kardeşlerim' tüm rüzgarın çocukları rabbim yanınız'da olsun yolunuz açık olsun.
ben artık binde bir binerim galiba bu sevdadan vazgeçemem ama bilmiyorum...
baba müslüm;831443' Alıntı:
Çocuk esirgeme kurumundaki resimlerimizi görünce gözlerim yaşardı, orada en çok Necdet ilgilenmişti çocuklarla.
canım abim rüya gibi değilmi hasanım fotoları çekmişti necdetim çocuklara hediyeleri dağıtırken şu an gözüm'de ne hasanım var var ne necom....
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiler saygımızı sevgimizi onu unutmayarak gösterices... eline sağlık hocam...bu saatten sonra elimizden bişi gelmez... görkemli bi törenle uğurlicaz.. onu.. acımızı anlasın o düşüncesiz adamlar... motosiklet üstündeki adamın canı ne kadar pahalı görsünler... artık bizi farketsinler...
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
abiler saygımızı sevgimizi onu unutmayarak gösterices... eline sağlık hocam...bu saatten sonra elimizden bişi gelmez... görkemli bi törenle uğurlicaz.. onu.. acımızı anlasın o düşüncesiz adamlar... motosiklet üstündeki adamın canı ne kadar pahalı görsünler... artık bizi farketsinler...
inşallah birgün .................
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Paylaşımlarınız için teşekkürler..
Abimize son görevlerimizi sırasıyla yerine getiriyoruz.. :pale:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
23
desperadost
tunoka
video için teşekkürler eline sağlık...
(Bu Sene Sonbaharda Yaprakları Döken Bir Agaç Gibi Döküldük Dallardan Yapraklar Döküldükçe Acımız da Çogaldı)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
10
beni burada bırakıp gittin şimdi kim bana delisin sen deli kız diyecek nur içinde yat güzel abim seni hep sevecegim ve her zaman özleyecegim mekanın cennet olsun. hakkımız sana helal olsun
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
57
allah rahmet eylesın cok uzucu bır durum.aılesıne ve yakınlarına allah sabır versın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst