ümmet perkitan;831428' Alıntı:
emekleriniz için çok teşekkürler ogün kardeşim ve-CRiminAL- sanırım bu topiğe bakınca onu yanımızda hissetçez.
baba'cım rabbim sizleri'de korusun sende çok severdin biliyorum.
çok üzgünüm diyemedim necdet'e' necdet'im bin sucooter'a ince ince git çok tutkuluydu ama ist. trafiğin'de gerçekten yüksek cc motosiklet hep risk hasan'ım olsun birçok arkadaşım hep yüksek cc motosiklet'ler aldı!!!
inanın onlara binmek büyük ustalık çünkü ist.trafik normal akmıyor .
rabbimin taktiri necdet'im çok zor olacak be bizim için bıraktın bizi aynı geçmişte kaybettiğimiz kardeşlerimiz gibi erken bıraktın bizi o güzel gözlerine bakamayacağız .
ümmet babam muzom tüm motosiklet'ci abiler kardeşlerim' tüm rüzgarın çocukları rabbim yanınız'da olsun yolunuz açık olsun.
ben artık binde bir binerim galiba bu sevdadan vazgeçemem ama bilmiyorum...
baba müslüm;831443' Alıntı:
Çocuk esirgeme kurumundaki resimlerimizi görünce gözlerim yaşardı, orada en çok Necdet ilgilenmişti çocuklarla.
canım abim rüya gibi değilmi hasanım fotoları çekmişti necdetim çocuklara hediyeleri dağıtırken şu an gözüm'de ne hasanım var var ne necom....