Nebel Marka Kışlık Motosiklet Montu Ve Pantolonu + Yazlık Eldiven

Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Arkadaşlar motosiklet konularımı görenler olmuştur. Ailevi sebepler oldu ve ameliyat nedeni ile motosiklet alamayacağım. Canım sağolsun başka bir gün alıp yine aranıza katılırım elbet. :mrgreen:

Arkadaşlar linke tıklarsanız detayları görürsünüz. İstanbul içi olursa elden teslim yapabilirim. Kargo sistemiyle yaparsak GET sistemi var siz ürünü alırsınız bakarsanız onay verdiğiniz zaman para hesabıma geçer. :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...olon-ayrica-yazlik-eldiven-0-kullanilma/detay

Umarım yanlış yere açmamışımdır, aciliyeti var diye buraya da açtım. İlanı daha onaylamadılar. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst