Ne olacak bu motorcunun duman merakı?

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Lastik yaksa böyle duman çıkmaz vallahi.:queen::queen::queen:

[YT]uL9HTZ4Cxbc[/YT]
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
süper ya koptum adam dönüp dönüp duruyo :queen::queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Biraz eşek şakası olmuş ama eğlenceli..:)
İnsan bana yapsalar naparım diye düşünüyor.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abi allah iyliğini versin..Tam yatmaya gidiiyordum yaw..:queen:

Ben artık bu gülmeyle inşallah hanımı uyandırmam..
Cıngar çıkarsa vay haline...:wiinkk:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
komedi ya adam şaşırdı :queen: bana yapsalar heralde benim çinli son nefesini verdi der kaçmaya başlardım :queen:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
abi böyle şaka olmaz hiçte komik değil resmen ş.....:pr:bana yapsa kafasını kırardım
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayy hakketen şaka gibi :queen: :queen:
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
yazık garibime ya... ısıkta bekliyen adamlardan yediikufur de cabası... ama cok eylenceliymiş :) motor sakat diyen arkadaslarıma gonderiim de benle biraz dalga gecsinler bari
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
eueheuhue çok komik yaw motora bakıyo ya nerden çıkıyo diye :) zeka ürünü bi şaka bence süper.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
ahahhahah
süper ya
adam aptala dönüyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst