Ne olacak bu motorcunun duman merakı?

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Lastik yaksa böyle duman çıkmaz vallahi.:queen::queen::queen:

[YT]uL9HTZ4Cxbc[/YT]
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
süper ya koptum adam dönüp dönüp duruyo :queen::queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Biraz eşek şakası olmuş ama eğlenceli..:)
İnsan bana yapsalar naparım diye düşünüyor.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abi allah iyliğini versin..Tam yatmaya gidiiyordum yaw..:queen:

Ben artık bu gülmeyle inşallah hanımı uyandırmam..
Cıngar çıkarsa vay haline...:wiinkk:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
komedi ya adam şaşırdı :queen: bana yapsalar heralde benim çinli son nefesini verdi der kaçmaya başlardım :queen:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
abi böyle şaka olmaz hiçte komik değil resmen ş.....:pr:bana yapsa kafasını kırardım
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayy hakketen şaka gibi :queen: :queen:
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
yazık garibime ya... ısıkta bekliyen adamlardan yediikufur de cabası... ama cok eylenceliymiş :) motor sakat diyen arkadaslarıma gonderiim de benle biraz dalga gecsinler bari
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
eueheuhue çok komik yaw motora bakıyo ya nerden çıkıyo diye :) zeka ürünü bi şaka bence süper.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
ahahhahah
süper ya
adam aptala dönüyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst