teşekürler serhat kardeşim seni takip ediyorum:cat::cat::cat:
Böyle mangal resimleri yayınlanır mı be? Yemegi yeni yememe ragmen tekrar acıktım.ale::mrgreen:
Valla süper gezi olmuş. Elinize saglık. Okula yardımınızda çok anlamlı.:rendeer:
Arkadaşlar yüreginize saglık.
motorunuzda taşıdıgınız o defterlere,kalemlere ve sizlerin sevgilerine muhtaç çok çocuk var.
Hepinize saygılar sunuyorum.
:rendeer:
tebrikler arkadaslar harika bir girişimde bulunmuşsunuz ::alkiis::::alkiis::::biggrinn::biggrinn alkıslıyorum
tebrikler çok güzel ve hayırlı bir iş yapmışsınız. sizlerle gurur duydum. motosiklet tutkusu sadece birarada sürmek değil böyle toplumsal olaylara da duyarlılık göstermekle gelişiyor. tekrar tebrik ederim yüreklerinize emeklerinize sağlık
Ellerinize sağlık. Allah sizden Razı olsun. Selamlar.
bravo gazıantep mt bende tebrık edıyorummm....!
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş hem yardım amaçlı hemde gezi süper olmuş valla Ne mutlu size Gaziantep MT :mrgreen:
Çok güzel bir organizasyon. Bizde okul sezonunda bir dağ köyü okuluna yardım yapmak için hazırlık yapıyorduk. Böylece zincirleme bir hareket başlamış olacak. Bravo. Görüşmek üzere Gaziantep.
Aydemir dostum şimdi ayıb ettin bana niye söylemedin böyle bişey düşünüyon da bende bi katkıda bulunurdum ordaki çocuklara.:salut:
Sizleri tebrik ediyorum böyle anlamlı bir yardım yapmışsınız ayrıca fotoraflarda çok güzel drag star da sana gayet iyi yakışmış artık bitane alırsın inşalla.
tüm Gaziantep MT ye hayatlarında başarılar ve etkinliklerinizin devamını bekliyoz:cat: