Ne Mutlu Bize Gaziantep Mt

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Bizimkisi çam sakızı çoban armağanı Amaç çocukları sevindirip bir nebzede olsa eğitimlerine katkıda bulunmak. Yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ediyorum.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Böyle mangal resimleri yayınlanır mı be? Yemegi yeni yememe ragmen tekrar acıktım. :pale::mrgreen:
Valla süper gezi olmuş. Elinize saglık. Okula yardımınızda çok anlamlı.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Arkadaşlar yüreginize saglık.
motorunuzda taşıdıgınız o defterlere,kalemlere ve sizlerin sevgilerine muhtaç çok çocuk var.
Hepinize saygılar sunuyorum.
:rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay vay vay kim gördüde çekti ali abi bunu yaa:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
tebrikler arkadaslar harika bir girişimde bulunmuşsunuz ::alkiis::::alkiis::::biggrinn::biggrinn alkıslıyorum
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
tebrikler çok güzel ve hayırlı bir iş yapmışsınız. sizlerle gurur duydum. motosiklet tutkusu sadece birarada sürmek değil böyle toplumsal olaylara da duyarlılık göstermekle gelişiyor. tekrar tebrik ederim yüreklerinize emeklerinize sağlık
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
@AYDEMİR
teşekürler serhat kardeşim seni takip ediyorum:cat::cat::cat:

Abi ben görevimi yaptım.. :cat: Gerçekten de çok büyük bir iş başarmışsınız..:rendeer:
Gaziantep'te motosikleti yasaklayanlar bunu duyunca neler olur acaba?:pr:
Sağol abicim.. :)
Kazasız günler diliyorum...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş hem yardım amaçlı hemde gezi süper olmuş valla Ne mutlu size Gaziantep MT :mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
26
slm

sevgili motosiklet tutkunu ikitekere sevdalı arkadaşlarım kardeş site kardeş kulüp motordelisinin başlattığı bu kampanyaya katılmak gerçekten gurur vericiydi motordelisinden sevgili şeker portakalı rumuzlu değerli öğretmenimiz bu kampanyayı başlattı bizlerde gaziantepli motorcular olarak buna kayıtsız kalamazdık çünki inanamazsınız Türkiyenin heryerinden AKÇAKENT ilköğretim okuluna yardım yağıyor emeği geçen herkese saygılar teşekkürler ALLAH razı olsun.kalın sağlıcakla....
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Böyle mangal resimleri yayınlanır mı be? Yemegi yeni yememe ragmen tekrar acıktım. :pale::mrgreen:
Valla süper gezi olmuş. Elinize saglık. Okula yardımınızda çok anlamlı.:rendeer:

fahri hemşerimiz teşekürler..

Arkadaşlar yüreginize saglık.
motorunuzda taşıdıgınız o defterlere,kalemlere ve sizlerin sevgilerine muhtaç çok çocuk var.
Hepinize saygılar sunuyorum.
:rendeer:

eyvallah ehmet abi saygılar bizde sana...

tebrikler arkadaslar harika bir girişimde bulunmuşsunuz ::alkiis::::alkiis::::biggrinn::biggrinn alkıslıyorum

ressam kardeşim bir türlu tanişmak kısmet olmadı ..teşekürler

tebrikler çok güzel ve hayırlı bir iş yapmışsınız. sizlerle gurur duydum. motosiklet tutkusu sadece birarada sürmek değil böyle toplumsal olaylara da duyarlılık göstermekle gelişiyor. tekrar tebrik ederim yüreklerinize emeklerinize sağlık

sagol arkadaşim..

Ellerinize sağlık. Allah sizden Razı olsun. Selamlar.

allah cemi cümlemizden razi olsun nacı hocam..

bravo gazıantep mt bende tebrık edıyorummm....!

sagol kücük kardeşim..

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş hem yardım amaçlı hemde gezi süper olmuş valla Ne mutlu size Gaziantep MT :mrgreen:

ne mutlu mt kardeşligine
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Çok güzel bir organizasyon. Bizde okul sezonunda bir dağ köyü okuluna yardım yapmak için hazırlık yapıyorduk. Böylece zincirleme bir hareket başlamış olacak. Bravo. Görüşmek üzere Gaziantep.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Çok güzel bir organizasyon. Bizde okul sezonunda bir dağ köyü okuluna yardım yapmak için hazırlık yapıyorduk. Böylece zincirleme bir hareket başlamış olacak. Bravo. Görüşmek üzere Gaziantep.

teşekürler hasan allah kısmet ederse buna benzer falıyetler devam edecek..
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
güzel gezi olmuş. tebrikler size imrendim doğrusu. özellikle mangal resimleriniz benim kalbimden pardon midemden vurdu gece gece...
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Aydemir dostum şimdi ayıb ettin bana niye söylemedin böyle bişey düşünüyon da bende bi katkıda bulunurdum ordaki çocuklara.:salut:
Sizleri tebrik ediyorum böyle anlamlı bir yardım yapmışsınız ayrıca fotoraflarda çok güzel drag star da sana gayet iyi yakışmış artık bitane alırsın inşalla.
tüm Gaziantep MT ye hayatlarında başarılar ve etkinliklerinizin devamını bekliyoz:cat:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
arkadaşlar gerçekten sizi takdir etmek bile az kalır,çok örnek bir davranış sizinkisi.

Ha yaptığınız mangalda karnı aç olan kişilere kötü örnek hahahhaaaa:mrgreen::p

gezinizi paylaşıma açtığınız için teşekkürler.Kazasız belasız yolunuz açık olsun saygılar:cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Aydemir dostum şimdi ayıb ettin bana niye söylemedin böyle bişey düşünüyon da bende bi katkıda bulunurdum ordaki çocuklara.:salut:
Sizleri tebrik ediyorum böyle anlamlı bir yardım yapmışsınız ayrıca fotoraflarda çok güzel drag star da sana gayet iyi yakışmış artık bitane alırsın inşalla.
tüm Gaziantep MT ye hayatlarında başarılar ve etkinliklerinizin devamını bekliyoz:cat:

ayıp olacak bir şey yok mustafa ne yanı senden paramı isteseydık geldıgınde buraya drag star yakıştı yakişmayada malum önumuz kiş allah kısmet ederse seneye artık ayrıca iyi nıyetlerin için teşekürler kardeşim:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst