Ne Mutlu Bize Gaziantep Mt

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Gaziantep'ten etkinlige katilan arkadaslari tebrik ederim. Cok anlamli bir davranis olmus! Katilamayanlar eminm uzulmuslerdir.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Anlatım, resimler süper... İyi bir organizasyon olmuş. Bu düşünceli davranışınızdan ötürü kutlarım.. Etlerde süper beee :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
kımılerıne yanı motoru yada bu duyguyu tatmayan ınsanlara gore bızlerin(motor severlerin)bildıgı tek sey hız ve basıp gıtmek,ama aslında boyle degıl bizler paylaşımı ve yanyana olmaktan yanayız bu nedenle tum mt arkadaslarını etrafındakı boyle iyi işlerde duyarlı olduklarından dolayı kutlarım ......Unutmadan antep mt bensız yedınız yıne kebabı : )))))))) boyle şeylere devam hayat paylaştıkca guzeldır
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
aydemir abi hepinize tüm yüreğimle teşekkür ediyorum.

yorum yapılacak bi şey bırakmamış arkadaşlar.

hepinize ağrıdan selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst