kımılerıne yanı motoru yada bu duyguyu tatmayan ınsanlara gore bızlerin(motor severlerin)bildıgı tek sey hız ve basıp gıtmek,ama aslında boyle degıl bizler paylaşımı ve yanyana olmaktan yanayız bu nedenle tum mt arkadaslarını etrafındakı boyle iyi işlerde duyarlı olduklarından dolayı kutlarım ......Unutmadan antep mt bensız yedınız yıne kebabı : )))))))) boyle şeylere devam hayat paylaştıkca guzeldır