ne dersınız??

Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
arkadaslar honda ınnova ıle İZMİR/BULGARİSTAN dusunuyorum bu konuda ne dersınız bıde sızın yorumlarınızı alıyım daha kesın bısey yok ama olabılır gıbı o anlık psıkolojıme bağlı yanı delırırsem gıderım:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ama bağzende tırsıyorum ya en olmadı baktım gordum yol bıtcek gıbı deıl canakkaleye kadar gıderım oraları gezerım gerı gelırım..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
7
Tabiki de uzun yolda baktın tıkandığın bi nokta oldu devam ettirme sonrası zevk den çok çile ye dönüşür.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
kesınlıkle bı gun sehır ıcınde 300km cıvarı yapmıstım maymun gıbı oldum

bence kafa bulcak yer arıyon
ne alaka kafabulucak yer aramakla alla alla ızmırlıysen bıgun tanısalım bı yerde takılalım benı bı tanı ondan sonra karar ver...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
7
sporcu_32
bence kafa bulcak yer arıyon
Bugün 23:24 PM
Niye kafa bulmak olsun ki.!!! Kimi insanlar vardır.Motosiklet almak için 40.000ytl öderler ama iki sokak arkaya bile gitmeye cesaret edemezler.Kimi insanlar vardır.600ytl lik bi motosikletle bile heryeri keşfetmeye gezmeye o motosikletle bile zevk almak için dolaşmaya çıkarlar.İş insanda biter makinada değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst