- Katılım
- 2 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,378
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar honda ınnova ıle İZMİR/BULGARİSTAN dusunuyorum bu konuda ne dersınız bıde sızın yorumlarınızı alıyım daha kesın bısey yok ama olabılır gıbı o anlık psıkolojıme bağlı yanı delırırsem gıderım:cherry::cherry::cherry: