Az önce geldim eve. Gelirken yol süpürme aracının önünden fırlayan bir köpeğe 50-60km hızla çarptım. Hayvanın ortasından çarptım ve büyük olasılıkla da üstünden geçtim (anımsamıyorum) dikiz aynama baktığımda toz olmuştu bile köpek. Ancak çarparken kesin düştüm dedim. Değil düşmek çizgim bile değişmedi. Dümdüz gidebildim. Ya aldığımız eğitimler bir işe yaradı. Ya da acaip şanslı idim. Motorda da bir sorun yok çok şükür
Geçmiş olsun, muhtemelen tekerleğin merkezinden aşağıda kaldığı için üstünden geçip geçmişsiniz. RR ön tekerlek çapı nedir? Scooter kullanıyor olsaydınız muhtemelen motorda baya hasar olurdu.
Bu arada RR'e bir alkış, benzer bir durumda ön tekeri 8 olmuş bir 1200 GS ile alakalı konu vardı bir ara.