Nasıl oldu da düşmedim ?

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
çok geçmiş olsun, ikinizde çok şanslıymışınızki kötü bir manzara olmamış allaha şükür.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
yazmayı unutmuşum geçmiş olsun öncelikle ama;
gecenin 3ünde arka park lambanızın aydınlattığı kadarıyla dikiz aynasından baktınız ve hayvaın orda olmadığınamı karar verdiniz ? gündüz olsa ve görünürde olmasa bile aynaların kısıtlı açısı yüzünden her halukarda durmanız gerektiğini düşünüyorum kusura bakmayın.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Geçtiğim yolun aydınlatmasını, genişliğini durumunu bilmeden bu lafların topu ahkam kesmektir Gökmenkurt. İnsanları düşüncesizlikle itham etmek bu kadar kolay olmamalı
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Az önce geldim eve. Gelirken yol süpürme aracının önünden fırlayan bir köpeğe 50-60km hızla çarptım. Hayvanın ortasından çarptım ve büyük olasılıkla da üstünden geçtim (anımsamıyorum) dikiz aynama baktığımda toz olmuştu bile köpek. Ancak çarparken kesin düştüm dedim. Değil düşmek çizgim bile değişmedi. Dümdüz gidebildim. Ya aldığımız eğitimler bir işe yaradı. Ya da acaip şanslı idim. Motorda da bir sorun yok çok şükür

oncelıkle gecmıs olsun sende kopekde ve motorda bır sey yoksa sıkıntıyada gerek yok hadı yolun acık olsun.
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Geçmiş olsun, muhtemelen tekerleğin merkezinden aşağıda kaldığı için üstünden geçip geçmişsiniz. RR ön tekerlek çapı nedir? Scooter kullanıyor olsaydınız muhtemelen motorda baya hasar olurdu.

Bu arada RR'e bir alkış, benzer bir durumda ön tekeri 8 olmuş bir 1200 GS ile alakalı konu vardı bir ara.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Büyük geçmiş olsun Atahualpa. Bu olaya benzer bir olay, 2 yıl önce Denizli'de 20-25cm derinliğinde çukura 80'le düşmüştüm, seleden 30cm yükselip tekrar geri düşmüştüm. Nasıl düşmediğimi hala tam anlayamadım, bel çantam depo üstü çantaya takıldığı için düşmediğimi sanıyorum. Köpeğe çarpmak bundan çok daha kötü bir deneyim olmalı.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Geçmiş olsun, muhtemelen tekerleğin merkezinden aşağıda kaldığı için üstünden geçip geçmişsiniz. RR ön tekerlek çapı nedir? Scooter kullanıyor olsaydınız muhtemelen motorda baya hasar olurdu.

Bu arada RR'e bir alkış, benzer bir durumda ön tekeri 8 olmuş bir 1200 GS ile alakalı konu vardı bir ara.

RR in ön tekerlek çapı 18 dostum dediğin gibi olma ihtimali yüksek. Hepinize teşekkürler arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst