- Katılım
- 23 Şub 2010
- Mesajlar
- 132
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu motoru almayı düşünüyorum. sizin de yorumlarınızı almak istiyorum. iyi mi kötü mü diye?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 ----------
http://www.sahibinden.com/acil_satilik_96_model_honda_c_90-87WQQaXQQ22068845WQQpXQQdisplayitem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 ----------
http://www.sahibinden.com/acil_satilik_96_model_honda_c_90-87WQQaXQQ22068845WQQpXQQdisplayitem