Nasıl Motor? yardım...

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
honda cup 90 dünyanın en saglam motorudur . bilenler bilir zaten kızartma yagı ile bile çalışıyo :) .. fiyata gelince 1600 biraz çok gibi .. sıkı bi pazarlıkla gönlündeki motora kavuşabilirsin kanatindeim ..
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
1600 tl çok değil mi yahu:silent: az daha bekle temiz bi ybr al derim ben abi

piyasası bu malesef hiç binilmeyecek kadar kötü olanı 1,300'den başlıyor. bi de c 70 var 550 lira. ama c 70'de bayıra gelmiyor fazla. bir süre sonra işi bitiyor motorun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:27 ----------

honda cup 90 dünyanın en saglam motorudur . bilenler bilir zaten kızartma yagı ile bile çalışıyo :) .. fiyata gelince 1600 biraz çok gibi .. sıkı bi pazarlıkla gönlündeki motora kavuşabilirsin kanatindeim ..

çok teşekkür ederim. ne zamandır c 90 arıyorum bütçeme göre. bu fiyat da bana uygun.tabiki pazarlık yapıcaz sünnet sonuçta :queen: bakalım inşallah olur.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda cup 90 dünyanın en saglam motorudur . bilenler bilir zaten kızartma yagı ile bile çalışıyo :) .. fiyata gelince 1600 biraz çok gibi .. sıkı bi pazarlıkla gönlündeki motora kavuşabilirsin kanatindeim ..

Evet.. Kızartma yagini doldurmuşlar motora, motor banamısın dememiş. En sonunda test edenler dayanamayip 20 metreden aşşagi atmış motoru, ama motor ısrarla çalışmaya devam etmiş.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
motor cok saglamda bunun kmsi bıraz fazla daha dusuk olanlarına bak derim ama bulmak oldukca zor.40000kmye gelmiş belki motor ısteyebılır ılanda ön dıslı arka dıslı zıncır degıstı dıyor herhalde bosuna degıstırmemısler km si cok yuksek onun yerıne bıraz daha para koy ybr veya cbr al.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
arkadaşlar ybr veya cbr yi biliyorum. harika aletler. ama ben scooter seviyorum. hız delisi değilim yani. ben zevk için motorun tadını şıkarmak için scooter istiyorum. ve tabiki de kesinlikle ve kesinlikle honda olacak. :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
motor cok saglamda bunun kmsi bıraz fazla daha dusuk olanlarına bak derim ama bulmak oldukca zor.40000kmye gelmiş belki motor ısteyebılır ılanda ön dıslı arka dıslı zıncır degıstı dıyor herhalde bosuna degıstırmemısler km si cok yuksek onun yerıne bıraz daha para koy ybr veya cbr al.

yedek parça olarak çok pahallıya çıkmaz .. komple motor bile yapılse gene bi 40.000 gider.. düzgün usa olduktan ssonra o motor çiçek gibi olur kanatindeyim
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
yedek parça olarak çok pahallıya çıkmaz .. komple motor bile yapılse gene bi 40.000 gider.. düzgün usa olduktan ssonra o motor çiçek gibi olur kanatindeyim

tabiikii olurda arkadasımız bu işlerle daha motoru alıralmaz ugrasmasın dıye söyledım.yoksa piston sekman at bıdaha 40000gıdecegıne emınım ama dedıgım gıbı aldıgında hıc olmazsa motor zevki kacmasın degıl mi??:rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
arkadaşlar bende aynı kanaateyim sizlerle. ama bu motoru askıya aldım daha sonra belki bakarım. araştırmalara devam yani. ama tabikide c 90 arıycam.
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
129
arkadaşım ustaya göster yağsız çalışmadıysa kaçırma bak para yok yoksa kesin alırdım bulamadım böyle fiyatlara başka yerlere kaçırdık paraları bir kaç sene önce vardı bende yaklaşık olarak 95bin mil yaptım onun üzerinde yazanda zaten mildir sıfırları suan gelmiyor üretiliyor onbin tlnin üzerinde bidiğim kadarı ile benzin yağ masrafından başka bir masrafı olmuyor sekiz km de bir ufak bakımlık teli meli filtresi değişiyor o kadar ddünyanın gelmiş geçmiş en sağlam motorsikleti seçildi harleyleri bile geride bıraktı hondayı honda yapan makina

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------

sekiz bin olacak eksik olmuş 95 binde motor yaptırdım hala yollarda alaşehirde miş en son duyduğum sattığım makine
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
arkadaşım ustaya göster yağsız çalışmadıysa kaçırma bak para yok yoksa kesin alırdım bulamadım böyle fiyatlara başka yerlere kaçırdık paraları bir kaç sene önce vardı bende yaklaşık olarak 95bin mil yaptım onun üzerinde yazanda zaten mildir sıfırları suan gelmiyor üretiliyor onbin tlnin üzerinde bidiğim kadarı ile benzin yağ masrafından başka bir masrafı olmuyor sekiz km de bir ufak bakımlık teli meli filtresi değişiyor o kadar ddünyanın gelmiş geçmiş en sağlam motorsikleti seçildi harleyleri bile geride bıraktı hondayı honda yapan makina

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------

sekiz bin olacak eksik olmuş 95 binde motor yaptırdım hala yollarda alaşehirde miş en son duyduğum sattığım makine



çok teşekkür ederim. güvenemiyorum ya. 40,000 mi 140,000 mi bilemeyiz ki. kullananlar bilir 99,999'dan sonra tekrar 00,000'dan başlıyor.ayrıca arkada demiri yok. aynası yok.bunlar askıya almama sebepler. bu dediğim ayna ve demir bana ne kadar masraf çıkarır. demir 2.planda ama aynasız kesinlikle kullanmam.
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
129
usta anlar devirip devirmediğini ama fotolardan anladığım kadarı ile orjinaldir arkademir 70 tl filan aynalarda 15 o kadar hondanın manisa turgutlu servisi var orayı ara bu motorlardan en çok orada var onlar yardımcı olabilir ben onlardan yardım istemiştim fakat bulamamıştım 2nin altında
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
hocam sahibinden.com'da var bi motorları şahane 3,250 istiyor adamlar. benim çıkabilceğim en üst sınır 2,000 lira. onun da hepsini harcamak istemiyorum. o yüzden bu tiplere bakıyorum bu fiyatta olanlara

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------

http://www.sahibinden.com/orjinalll_coookk_temiz_-26WQQaXQQ16723866WQQpXQQdisplayitem

işte bu ilan

arkadaşım bu motorunda masrafı var aynanın teki yok :) ya tamam kalıteli benım yakınımda bır esnafta var benım bıldığım 10 yıldır kullanıyor ama kışları kullanmaz güzel kalıteli ekonomık motorlar ama fıatı pahalı bence yenılerdede güzel ekonomık motorlar var bır araştır bence
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
arkadaşım bu motorunda masrafı var aynanın teki yok :) ya tamam kalıteli benım yakınımda bır esnafta var benım bıldığım 10 yıldır kullanıyor ama kışları kullanmaz güzel kalıteli ekonomık motorlar ama fıatı pahalı bence yenılerdede güzel ekonomık motorlar var bır araştır bence

hocam bu motorun piyasası bu malesef ya. benim baktığım motor 1,600 lük. manisada ki uçmuş zaten onla ilgilenmiyorum örnek olsun diye koydum. Honda C serisinden temiz bir motor bulsam en aşağı 15 sene kullanırsın. burdaki birçok arkadaşda bu sözümün altına imzasını atabilir. bizim paramız belli etimiz butumuz belli. tek atımlık barutumuz var onuda atınca vurmak istiyoruz yani bilmem anlatabildim mi? :queen:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
İşine karışmak gibi olmasın ama çok gibi dostum o para.Gidip çinli al demiyorum ama ne bileyim taksitle 0 km başka bir motor alıp bakım yaparak çok zevkli kullanım yakalayabilirsin.40000 km deki motorun elbet sorunları olacaktır.Ama üzerine 500-1000 tl masraf yaparak 0 km hale de getirebilirsin ve ömürlük kullanırsın.:)
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
İşine karışmak gibi olmasın ama çok gibi dostum o para.Gidip çinli al demiyorum ama ne bileyim taksitle 0 km başka bir motor alıp bakım yaparak çok zevkli kullanım yakalayabilirsin.40000 km deki motorun elbet sorunları olacaktır.Ama üzerine 500-1000 tl masraf yaparak 0 km hale de getirebilirsin ve ömürlük kullanırsın.:)

çok teşekkür ederim. bu dediğinizi bir düşüneyim.sağolun...:cat:
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
C 90 çok sağlam bi motordur sınıfına göre :) ilk verdigin linkteki motor alınır fakat km ye aldanma.orda 40000 yazıyor ama 2. 40000 yazıyodur tahminim.bi kez rektefiye yemiştir dogal olarak.benim çevremdede bu şekilde c 90 lar war onlarda rektefiye istiyor belli bi süreden sonra.bi ihtimal daha war 40000 km gerçekten gittigi yol dogrudur bak o zaman bu motor alınır derim ben . Tercih senin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst