Nacizane yorumlarınızı alalımm

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ne gibi bir bilgi İso ¿.. Suzuki gsx 1400 işte :) Bana göre gereksiz bir ağırlığı olan, şekli de hiç hoş olmayan bir model... :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
yorummu istedin kardeşim...şahsi yorumum 13 lira değil 1 lira vermem ben buna...abartı egsoz taktırcam diye arka seleyi yukarı kıvırması iğrenç bir görüntü katmış yazık olmuş motora...:farao:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Motor bana göre çok çirkin olmuş...
Tabii zevkler tartışılmaz...
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Dostum iğrenç bu motorun yanında güzel kalır :farao: oynanmadık yeri kalmamış bunun...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Beğenmedim..Depo motorun yarısını kaplamış.:farao:. Heryeriyle oynanmış.. "Oynak" buna deniyor galiba:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kanka kıçı çok havada tam senlik al al :mrgreen:

ben binmem buna sona arkamdan bununda d.....tü kalkmış derler:p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
Tarz Meselesi.. bence başarılı bi naked olmuş.. ama simdilik benim tarzım değil...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
öncelikle ben bu motorun fabrikasyon olmadığını düşünüyodumm anlaşılan oki böyle bi üretim var naked motor için 1400 cc bence biraz fazla o güc nakedta kullanılamaz fikrindeyimmm ama önce sizlerinkini merak ettiydimdi :d
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
naked seven biri olarak çok vahşi duruyor.ne o sanırım alıcısın:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kuyruk biraz daha inik olsaymış,uzaktan z750 ye benzetilirmiş.Çok yakıyor olmalı o depoda yetmez uzun yola sanırım :)
 
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
47
öncelikle ben bu motorun fabrikasyon olmadığını düşünüyodumm anlaşılan oki böyle bi üretim var naked motor için 1400 cc bence biraz fazla o güc nakedta kullanılamaz fikrindeyimmm ama önce sizlerinkini merak ettiydimdi :d

Yamaha-Honda-Suzuki seninle aynı fikirde değil:)
Honda CB1300s 1300 cc. 115.5 hp
Yamaha MT-03 1,670 cc 90 hp
Suzuki B-King 1340cc
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
iso kardeşim
öle sadece güç sebebiyle kullanılmicak bi motor deil, ki gücü belli..
yüksek tork lu olduğu için oldukça keyifli bile olabilir
aslen tipi bu şekilde,
bkz; şekl A resim 27:mrgreen:

2007%5C10%5C12%5Cbikepics-1053889-full.jpg


2007%5C11%5C11%5Cbikepics-1083622-full.jpg


iş görünüme gelince tamamen göreceli bi kavram,
motorun sahibide beyenmişki yapmış, sen beyeniyosan sorun yok..
ama bu tip aşırı modifiyeli ve piyasası tutulmayan motorları alan kişilerin hastası olmasından yanayım, çünkü 3 gün soora başka bişi alim desen satmak oldukça zor olur..
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
bence naked seviyorsan gayet güzel bi motor bu. Tabi senin zevkin ama benim hoşuma gitti valla
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
rezalet bir tip var motorda adam az daha kaldırsa kuyrugu bizim evdeki paşa koltuğu gibi yaslanırmış:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst