bunlar ne ? off ne yapmışlar Allah ım .. ne hoş insanlar var yaa![]()
abartma be kanka sen daha motorun üstünde bile oturamıyonhahahaha şaka şaka bunlar 46 cc galiba hani 160 140 km yapanlar var ya onlar galiba o ilk baştaki ha bu arada bende yapacam galiba fazlaya patlamıyor en fazla 200-300 ytl kanka sende bana yatmasını öğretin ok
![]()
![]()
abartma be kanka sen daha motorun üstünde bile oturamıyonhahahaha şaka şaka bunlar 46 cc galiba hani 160 140 km yapanlar var ya onlar galiba o ilk baştaki ha bu arada bende yapacam galiba fazlaya patlamıyor en fazla 200-300 ytl kanka sende bana yatmasını öğretin ok
![]()
![]()
benim favorim sarı lacivert proplus narkalı olan yeni cıkmış galiba:mrgreen: