naaapmış bunlar yaw

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
motosikletlerle resmen oyuncak gibi oynamışlar ama güzel calışma yolda güvenlimidir :silent:eek:nu bilemem:cat:


Shot at 2007-08-01


Shot at 2007-08-01


Shot at 2007-08-01



Shot at 2007-08-01
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
23a34673e0.jpg


2e38cf2386.jpg


10d1c4c52c.jpg


316f399475.jpg


26451f7755.jpg


63dcf98ee9.jpg
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
tubiş sagol yardımın için yavaş yavaş örenecem bende bu işleri
:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
biz daha motosikletin üstünde otururken bile bazen zorlanıyoz elemanı gördünüzmü sanki evinde yatıyo gibi sakat bunlar yaw:mrgreen:

benim favorim sarı lacivert proplus narkalı olan yeni cıkmış galiba:mrgreen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
abartma be kanka sen daha motorun üstünde bile oturamıyon :p hahahaha şaka şaka bunlar 46 cc galiba hani 160 140 km yapanlar var ya onlar galiba o ilk baştaki ha bu arada bende yapacam galiba fazlaya patlamıyor en fazla 200-300 ytl kanka sende bana yatmasını öğretin ok :p :D
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
abartma be kanka sen daha motorun üstünde bile oturamıyon :p hahahaha şaka şaka bunlar 46 cc galiba hani 160 140 km yapanlar var ya onlar galiba o ilk baştaki ha bu arada bende yapacam galiba fazlaya patlamıyor en fazla 200-300 ytl kanka sende bana yatmasını öğretin ok :p :D



kanka ölmek için başka bi yol seç bence malum ölmeyip hastanede kalanada bizzat şahit oldun:cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
abartma be kanka sen daha motorun üstünde bile oturamıyon :p hahahaha şaka şaka bunlar 46 cc galiba hani 160 140 km yapanlar var ya onlar galiba o ilk baştaki ha bu arada bende yapacam galiba fazlaya patlamıyor en fazla 200-300 ytl kanka sende bana yatmasını öğretin ok :p :D


ne diyon yav sende mi hastanede yatmak istiyon :mrgreen:neyse karpuz yata yata demişler... hadi bakalım haftaya görelim.motoru
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
hımm galiba ama takma be kanka geçer böyle günlerrrrr

ha bu arada yanıkların nasıl olıdu benim çene iptal
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üzerine yattığı son fotoğrafta çok abuk görünmüyor mu :p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
çift silindir hariç diğerleri manyak hele o mavi var yaaaaaaaaaa şaheser olmus helal olsun adamlara
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar bu çift silindir mobilet olayı 80 lerden başlar,o zamanlar ben abimin yanında çıraktım(motor tamiri)bu çiftlerden öyle tatlı bir eksoz sesi çıkıyorki duymanız gerek,eksozun içinide boşaltırdık müthiş güzel bir ses verirdi,çevrenizde varsa binip gaza biraz yüklenmenizi tavsiye ederim.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst