MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Aynen de öyle oldu zaten Adem... :D yarın bir şırınga alacağım eczaneden yağı üstten boşaltmak için... Ya bu MZlerde altta yağ tahliye vidası yok galiba inciğine cıncığına baktım ama tekeri sökmedim, ya komple sökeceğiz ya da bu sayfada söylemişler, şırıngayla çekeceğiz yağı... Valla sol keçe yağ kaçırıyor, az da su almış içine yağmurlarda... işim zor anlayacağın. 15 cc çok az değilmi? 100 cc civarı olması lazım yani bir pet bardak kadar?? Zaten iyice sağ sol ayarsız oldu, Galiba komple sökeceğim öyle gözüküyor... Dediğin gibi azar azar ekleyerek bulacağız galiba doğru miktarı...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Ha bir de motorun ön tarafı ağır, takoz da ayarlamam lazım yokksa tekeri sökünce güm diye iner aşağıya motor... :) Ya da on kilo karpuz aldım akşamüstü daha kesmedim, onu arka bagaja koyacağım tahteravalli hesabı... :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ilk önce yağ kaçıran keçeyi söküp yenisini takman lazım. Hatta tek satılmaz ikisini bir değiştir. Ne şırınganan çekçen? Sök boruları tepesindeki vidaları aç,ters çevir aksın. Zaten keçeleri değiştireceksen boruları sökmen lazım. Otomatikman boşalacaktır. 30 cc ye çıkarttım hatrın kırılmasın :queen: eksik gelirse tepedeki vidaları sök 5er cc ekleme yap. Taki orta ayarı bulana kadar :cat:
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
ya Titanların ön amortisör hakkaten çok ince... Heralde o yüzden az yağ alıyor... MZ kullanıcılarının 96. sayfasında güzel tarif var amortisör için. 75cc'de anlaşalım Adem :) Ama dediğin gibi azla başlamak lazım, nasılsa eklemesi kolay olur... Bakalım keçeleri bulabilcek miyim? Ya motoru sökünce parça aramak çok gıcık, otobüs dolmuş harbiden çekilmiyor bu sıcaklarda... Karpuzu da kestim bu arada... :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ulen teo abim bi alemsin haa. Geceleri çıkıyon hep piyasaya :sunny: gerçekten titanın ön amartisör boruları ince bi çok motora göre.babamda hero honda 100 cc var. Benim borulardan kalın. :santa: doğrudur. Kalınsa daha çok yağ alır tabi :cat: ekleme yaparsın duruma göre.
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Ee gecelerin adamıyız... :) Ya sorma Lokum internet aldım da başa bela... Gece 3 te açıyorum, para boşa gitmesin... :) Şaka bi tarafa çoğu zaman 3e kadar mecbur bekliyorum, yoksa 2 saatte 2 TL, 23 saatte 2 TL... Almaz olaydım. Sen de geceleri nettesin hep, yoksa iştesin de arada nette mi geziyon? :pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
teo abim cepten sınırsız internet ayda 8 tl :queen: ama şu sıralar sınırsız yok :santa: eski aboneyim :cat: biraz yavaş ama mt mobil,facede iyi. Sınırsıızz. Ne bilgisayarım var nede bağlı internetim. Sadece cep :pl:
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
48
benzin aldım yağı depodan dolduruyorum çok ekledim galiba değişik değişik hareketler yaptı bolca beyaz duman benzini boşalttım yeni benzin koydum sorun hala devam ediyor ama eskiye dönüş sinyalleri var nasıl düzelticem bunu yardım eder misiniz karbüratör mü nedir olay çok ısınıyor motor patlar gibi öne atlıyor
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Abi buji yağlanmıştir bi bak gerekirse değiştir dumanı ısınana kadar atması normal yağınıda iyimbi marka al castrolun 1l si 8tl ben gayet memnunum yağdan
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
48
sağolasın eko sorun meksefe ya öldürdü beni ikinciye değiştirdim hep sorun elektronik yapıcam sistemi gereken parççaları nereden alalım var mı bir bilgisi olan 2 tane parça gerekiyormuş galiba
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
abi sen araştırda senin motoru komle elektroniğe çevir bizimkiler gibi olsun aküsüz bile çalışır
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Bence elektronik beyinli yapma verimi düşer motorun... Zevk dahi almazsın motordan, bu arada satılığa çıkarmışsın motoru... Neden satıyorsun böyle güzel bir motoru ?
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Bencede satma.motor temiz, eski motorların illaki bakımı olacak, hatta bazen bezdirecek.mzler güzel bir hobi motoru klasikte değil yenide değil ortada.parçada bulunuyor.elektronik beyine gelince bu milenyum kasa türk mz leri elektronik, kullananlara sormak lazım.acaba elektronik ateşlemenin motorsiklete bir zaraı var mı?
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
48
kelepir kawasaki 750 r buldum bir tane alıcam onu para lazım değerini veren olursa satıcam motor böyle temiz kalırsa 10 yıl sonra klasik olur zaten aslında bekletmek lazım ama para da lazım
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Arkadaşlar size birşey danışayım benim motor aldığım günden belli bir kez olsun stop etmedi rölanti saat gibi maşallah ama aklıma takılan bişey var tüm viteslerde 7000 devirden sonra isteksiz acaba diyorum hava yarında sıkıntımı var yada karbüratörde orjinal karbüratör ayarını bilen dökümanı olan varmı birde güncel yakıt tüketimleriniz nedir benim 20 tl 4.4 litre benzinle 85-95 arası gidiyor
birde ön dişliyi sökemedim vitese felan taktım nasıl sökerim
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
1
arkadaslar merhaba oncelikle hepinize cok tesekkurler, burda paylastiginiz degerli bilgilerden cok sey ogrendim ve ogrenmeye de devam ediyorum, sizden bir ricam olucak eskisehirden bir etz 251 alicam motor oldukca temiz guzel gorunuyor ancak yinede emin olamiyorum, eskisehirde bildiginiz tanidiginiz guvenilir bir usta varmidir motoru gosterebilecegim......bu arada ben ankarada yim....simdiden tesekkurler.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Arkadaşla yeni başlık açmayı bilmediğim için buraya yazıyorum;
1)Plakası mavi tr olmayan yani eski plaka olan
2)Ruhsatı eski
3)muayene yok
4)sigorta yok
böyle bir motorsikletin devir işlemleri ne tutar?
Benimbildiğim noterden devir yapılır, sigorta yapılır traafikten işlemler yapılır sonra muayene yapılır.yalnız muayene satışa engel olmazdı şimdi ise trafik muyeneye yolluyormuş doğrumudur.yani ruhsatı çıkarıp gönder miyorlarmı.benim derdim motoru üzerime alıp muaynesini bir başka zaman yaptırmak.
Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşla yeni başlık açmayı bilmediğim için buraya yazıyorum;
1)Plakası mavi tr olmayan yani eski plaka olan
2)Ruhsatı eski
3)muayene yok
4)sigorta yok
böyle bir motorsikletin devir işlemleri ne tutar?
Benimbildiğim noterden devir yapılır, sigorta yapılır traafikten işlemler yapılır sonra muayene yapılır.yalnız muayene satışa engel olmazdı şimdi ise trafik muyeneye yolluyormuş doğrumudur.yani ruhsatı çıkarıp gönder miyorlarmı.benim derdim motoru üzerime alıp muaynesini bir başka zaman yaptırmak.
Yardımlarınızı bekliyorum.
Satış için engel yok..
Noterden satışı aldıktan sonra emniyete gidiceksin...
Ordan ek1 ve ek2 belgesini alıcaksın...
biri ile muayeneye
Biri ile de ruhsatını değiştireceksin...
Sigorta yapmadan hiç bir iş yapamassın..
Noterden direk sigortaya git... Ordan emniyete...
Muayene yaptırmadan sana yeni ruhsat vermezler....
Yani önce motoru emniyetten üzerime alayım muayeneyi sonra yaptırayım yok... Olmaz :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Öncelikle ilgi alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim.benimde niyetim masraflar çok olacağından dolayı muayneyi sonra yaptırmaktı, ama olmuyormuş artık yapacak birşey yok.acaba devir, plakayı mavi tr yaptırma, ruhsat nüshalarını yenileme sigortayla beraber kç tl tutar ortalama?muayene borcunu saymassak.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Öncelikle ilgi alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim.benimde niyetim masraflar çok olacağından dolayı muayneyi sonra yaptırmaktı, ama olmuyormuş artık yapacak birşey yok.acaba devir, plakayı mavi tr yaptırma, ruhsat nüshalarını yenileme sigortayla beraber kç tl tutar ortalama?muayene borcunu saymassak.
Devir 70 lira..
Sigorta 50 ile 100 lira arasında değişir bulunduğun ile göre...
Plaka 35 lira
e1v ek2 belgesi 20 lira
onları doldurması 10 lira
ruhsat sayfaları 50 şerden 100
en az 10 lirada TŞFD bağış...
Muayene hariç bu fiyatlara..
:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst