MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Dediğiniz gibi bu ayarın iyi olduğuna delalet diye babam da demişti.. Umarım sizde istediğiniz temiz güzel bir Alman Mz bulursunuz.. Adanaya düşerse yolunuz, mutlaka beklerim .
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Dediğiniz gibi bu ayarın iyi olduğuna delalet diye babam da demişti.. Umarım sizde istediğiniz temiz güzel bir Alman Mz bulursunuz.. Adanaya düşerse yolunuz, mutlaka beklerim .

benim için alman türk seyhan fark etmez... ben 4 kasanın 4 dünden de kullandım... mz i olan kuryeler ayrıcalık lı idik... ekspres yükü hep biz alırdık...


alman mz i olanlar için 131 meksefesi daha randumanlı çalışır mz de.. birde bira tenekesini kesip sentil çakısı gibi yapın.... sonra piston ölü noktada iken platinin içine koyup sıkın... sonra çıkarın .. en güzel mz platin ayarıdır.....
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Motor güzel yalnız birşey söylemek istiyorum... Motorun egzos açık herhalde, sizmi açtınız yoksa aldığınız da böylemiydi ?
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
28
Güle güle kullan motor gayet iyi itinalı kullanılırsa 30 yıl sorunsuz binersin, yalnız eksoz orijinal sesi vermiyor birazcık estetiği bozmuş gibi o ses, ses kısılabilirse daha hoş olacak, zira sokaktaki insanların sesten rahatsız olmaması nezaketini göstermeliyiz, eksoz sesini orijinale döndürmenin basit olduğunu düşünüyorum...Selamlar.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
arkadaşlar bence motorda bir sorun yok çekim yapan kamera sesleri değişik gibi alabilir bu olağandır bizede sesibozuk gibi geliyor.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
beyler herkese iyi aksamlar ben kendime zevk amacli bir cross(dag motoru ) toplamayi dusunuyorumda mz 200 luk olan ve 300 olanin maks hizi kac km km de ne kadar yakiyor birde yaglama otomatikmi yoksa benzine karistirarakmi yapiyoruz bu bilgileri alma sansim varmi ona gore motoruna karar vericegim 150 cc 4 zamanli cinli daha kendini zor ziplatiyor tepelerdende o yuzden kuvvetli dislilerle torku ayarlanabilecek bir motor ariyorumda ondan birde mz lere bakiyim dedim
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Mzlerin yağlaması otomatiktir 4.5 litre civarlarında yakar maksimum hızı 140 dır ama sana cross yaptırmaz çünkü mz lerde yokuşu çıkmak için biraz kaptırmak lazımdır
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hmm o zaman o is yatti neyse bilgi icin sagol peki tavsiye edicegin vaska bir motor varmi mz gibi guclu olan
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
arazi için ramzey qm 200 cross veya 200 lük çinli krosslar senin işini görecektir
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
48
eksoz orjinali kamera kötü ya ondandır herhalde memnunum ben iyi ya :D tek 3 ten yukarı viteslere atarken boşa geçiyor ya var mııdır bunun çaresi devirini de buldurduğumu düşünüyorum ama 4-5 te zorluklar yaşıyorum ama çok seri motor kırmızıdan kalkışlarda arabaları tokatlıyorum :D
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
4
Merhaba User39,Ben Antalyadan yazıyorum,251 Mz ime yan sepet buldum,ptt kargo ile kayseriden antalya ya çok para istediler,sen 115 tl ye gümüşhaneden lüleburgaza getirtmişsin tavsiye ediyorsun,benim yol daha yakın 650 km gibi.Ben sandığa koydurdum 100kğ gibi oldu fakat senin ödediğinin katlarını istiyorlar bunun en kolay yolu nedir yardımcı olurmusun?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Son benzin fiyatlarından sonra yakıtları ne oldu acaba mz lerin (251 ) ilk sayfalarda (@alptunay) 100 kmde 4 Lt diye verilmiş o fabrika verisimi yoksa kullanılıpta ölçülmüş bi değermi acaba?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Son benzin fiyatlarından sonra yakıtları ne oldu acaba mz lerin (251 ) ilk sayfalarda (@alptunay) 100 kmde 4 Lt diye verilmiş o fabrika verisimi yoksa kullanılıpta ölçülmüş bi değermi acaba?
Normal kullanımlardaki yakıt değeri...4-5 lt... Kullanarak ölçtüklerim...
Orda yazan fabrika değeri...
Performanslı (devirli) kullanımlarda motorun ayarlarına bağlı olarak düşebilir , çıkabilir...
Ayarları yapan ustaya bağlı...
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
48
Merhaba User39,Ben Antalyadan yazıyorum,251 Mz ime yan sepet buldum,ptt kargo ile kayseriden antalya ya çok para istediler,sen 115 tl ye gümüşhaneden lüleburgaza getirtmişsin tavsiye ediyorsun,benim yol daha yakın 650 km gibi.Ben sandığa koydurdum 100kğ gibi oldu fakat senin ödediğinin katlarını istiyorlar bunun en kolay yolu nedir yardımcı olurmusun?

gerçekten 115 lira tuttu hatta 100 lira idi değerli eşya statüsünde getirttim 115 aldılar gönderen bir astsubaydı kıyak mı yaptılar orada ne yaptılar bilemiyorum ben parayı gönderdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

Merhaba User39,Ben Antalyadan yazıyorum,251 Mz ime yan sepet buldum,ptt kargo ile kayseriden antalya ya çok para istediler,sen 115 tl ye gümüşhaneden lüleburgaza getirtmişsin tavsiye ediyorsun,benim yol daha yakın 650 km gibi.Ben sandığa koydurdum 100kğ gibi oldu fakat senin ödediğinin katlarını istiyorlar bunun en kolay yolu nedir yardımcı olurmusun?

100 lira idi hatta değerli eşya diye 115 e geldi bilmiyorum sana niye böyle dediler gönderen abi astsubaydı kıyak mı geçtiler ona acaba
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
4
Teşekkürler bende niçin bukadar ucuza gelmiş diyordum,tanıdık çok önemli.Ben birde buradaki ptt ile ile görüşeceğim bakalım faydası olacak mı? İlginize tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
64
arkadaşlar üzülerekde olsa ben benim mz 'i satmak istiyorum ilgilenen varsa sahibinden ilanımı vereyim .80250522 yaa işim ziraat mühendisliği olunca arazi amaçlı bişey alıcam kusurabakmayın burası yeri değil ama motorum değer bilen birisine gitmesini isteriim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst