Dediğiniz gibi bu ayarın iyi olduğuna delalet diye babam da demişti.. Umarım sizde istediğiniz temiz güzel bir Alman Mz bulursunuz.. Adanaya düşerse yolunuz, mutlaka beklerim .
Güle güle kullan motor gayet iyi itinalı kullanılırsa 30 yıl sorunsuz binersin, yalnız eksoz orijinal sesi vermiyor birazcık estetiği bozmuş gibi o ses, ses kısılabilirse daha hoş olacak, zira sokaktaki insanların sesten rahatsız olmaması nezaketini göstermeliyiz, eksoz sesini orijinale döndürmenin basit olduğunu düşünüyorum...Selamlar.
Normal kullanımlardaki yakıt değeri...4-5 lt... Kullanarak ölçtüklerim...Son benzin fiyatlarından sonra yakıtları ne oldu acaba mz lerin (251 ) ilk sayfalarda (@alptunay) 100 kmde 4 Lt diye verilmiş o fabrika verisimi yoksa kullanılıpta ölçülmüş bi değermi acaba?
motorun kendisi de iyi yakıtı da iyi abi yakıyor makineuser 39 yakıtı nasıl?![]()
Merhaba User39,Ben Antalyadan yazıyorum,251 Mz ime yan sepet buldum,ptt kargo ile kayseriden antalya ya çok para istediler,sen 115 tl ye gümüşhaneden lüleburgaza getirtmişsin tavsiye ediyorsun,benim yol daha yakın 650 km gibi.Ben sandığa koydurdum 100kğ gibi oldu fakat senin ödediğinin katlarını istiyorlar bunun en kolay yolu nedir yardımcı olurmusun?
Merhaba User39,Ben Antalyadan yazıyorum,251 Mz ime yan sepet buldum,ptt kargo ile kayseriden antalya ya çok para istediler,sen 115 tl ye gümüşhaneden lüleburgaza getirtmişsin tavsiye ediyorsun,benim yol daha yakın 650 km gibi.Ben sandığa koydurdum 100kğ gibi oldu fakat senin ödediğinin katlarını istiyorlar bunun en kolay yolu nedir yardımcı olurmusun?
motorun kendisi de iyi yakıtı da iyi abi yakıyor makine
585858 senin mz lerin fotolarını görecek miyiz