- Katılım
- 8 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,085
Buraya yazmak bugüne kısmetmiş bilgili arkadaşların dikkatine 
haftasonu memlekete gideceğim ve benim kalaşnikofu diriltmeye niyetliyim :queen:
Benim 92 jawam yaklaşık 18 senedir yatmakta 92 model olupda 2 sene kullanıldıktan sonra çalışır vaziyettte 94 senesinde kömürlüğe koyulup üstü örtülüp bırakılmış bende 2011'in sonuna doğru o kömürlükten aldım kendi kömürlüğüme koydum..
Uzun lafın kısası ben aklıma gelenleri yazayım sizde eksikleri tamamlarsanız yapılması gerekenleri çok sevinirim...
1-)Bujiler değişecek
2-)hava filtresi temizlecenek
3-)Karbüratör sökülüp temizlenip yayları wd-40 lanacak
4-)elektrik tesisatı elden geçecek(sorun olduğunu sanmıyorum ama kontrol mahiyetinde)
5-)Şanzuman yağı değişecek.(bazı arkadaşlar mz için 90 numara şanzuman yağı demişler ama demin telefonda usta ile görüştüm o yağ kalın gelir direk 20-50 yağ koy geç dedi yaklaşık 750ml falan alır demişti.
6-)zincir muhafazası sökülüp zincir kontrol edilecek temizlenip yağlanılacak.
7-)lastiklerin biri inikti muhtemelen ötekide inik şişirilip kontol edilecek.
depo paslanmış onun bir hal çaresine bakmam lazım tavsiyeleri bekliyorum
9-) varsa benzin filtresi yağ filtresi temizlenecek yahut değişecek.
10-) ???
yardımlarınızı beklemekteyim şuan :rendeer:
haftasonu memlekete gideceğim ve benim kalaşnikofu diriltmeye niyetliyim :queen:
Benim 92 jawam yaklaşık 18 senedir yatmakta 92 model olupda 2 sene kullanıldıktan sonra çalışır vaziyettte 94 senesinde kömürlüğe koyulup üstü örtülüp bırakılmış bende 2011'in sonuna doğru o kömürlükten aldım kendi kömürlüğüme koydum..
Uzun lafın kısası ben aklıma gelenleri yazayım sizde eksikleri tamamlarsanız yapılması gerekenleri çok sevinirim...
1-)Bujiler değişecek
2-)hava filtresi temizlecenek
3-)Karbüratör sökülüp temizlenip yayları wd-40 lanacak
4-)elektrik tesisatı elden geçecek(sorun olduğunu sanmıyorum ama kontrol mahiyetinde)
5-)Şanzuman yağı değişecek.(bazı arkadaşlar mz için 90 numara şanzuman yağı demişler ama demin telefonda usta ile görüştüm o yağ kalın gelir direk 20-50 yağ koy geç dedi yaklaşık 750ml falan alır demişti.
6-)zincir muhafazası sökülüp zincir kontrol edilecek temizlenip yağlanılacak.
7-)lastiklerin biri inikti muhtemelen ötekide inik şişirilip kontol edilecek.
9-) varsa benzin filtresi yağ filtresi temizlenecek yahut değişecek.
10-) ???
yardımlarınızı beklemekteyim şuan :rendeer: