Arkadaşlar bana zincir ve lastik lazım lastik bekleyebilir fakat zincir gaza yüklenince dişten sıyırıyor gerdirmeninde sonuna gelmiş hangi marka önerirsiniz,zincir kaç bakla? Lastikte ise hangilerinden memnunsunuz çelik jantlarını dubleks yaptıran varmı
zincir kuralkanda var 25 tl gibi bişeydi heralde.
benim lastikler aldığımda dubleksti ikiside.
ön lastik patlayınca tamirciye götürdüm.
fitil atması için.fakat fitili atarken lastiği öyle bir deşişşi vardıkı
ondan sonra ön lastiği şamrele çevirdim içim gitti
mahvetti lastiği.lastiğin özelliği gidiyor o şekil,arka hala dubleks
patlarsa onuda şambrele çevircem