- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
depoya yağ katmıyorsun
arkadaşlar istanbul halkalıdayım bende 2000 model 301 var fakat artık bunların tamicisi kalmadı herkes tutturmuş bir çin malıdır gidiyor debriyajında sorun var kaç ustaya götürdüysen daha berbat haloe geldi motor bana bu makinalardan anlayan biri lazım böyle bir usta bilen varsa bana telini versin deli olacam yoksa
Teşekkürler borabuhara, bundan 5-6 sene önce veya daha öncesinde bu parçaları rahatlıkla bulabiliyorduk ama artık üretilmediği için bulmak sorun oluyor. Buradaki motor yedek parçası satanlara gittiğimde bana gülerek bakıyorlar ne işin var bu parçalarla der gibi neyse internette almanca bir site ( http://www.tkm-racing.com/MZ/Ersatzteile/Z_ndung.htm )var orada orjinal parçalar var fakat nasıl ulaşılıyor bilmiyorum.
arkadaşlar bikez.com da baktığıma göre mz 301 ler 32 bg yazıyor. mz 251 ve 301 in teknik verilerini yada en azından kaç bg olduklarını belen yazarsa çok sevinirim....
fun dışındaki 301 ler kaç bg peki?
Arkadaşlar şu alman 251 mz'lerin yakıt tüketimi nedir bilgi verebilecek olan var mı?
arkadaşlar telefonla arayıp garip sorular soran saçma saçm a sapan arayışlar içindeki tüm arkadaşlarıma tşk ediyorum siz sormaktan bıkmadınız ama bilinki bende cvp vermekten anlatmaktan bıkmadım:queen::queen:
ayrıca kötülemek maksadıyla söylemiyorum ama mz i bilen bilir harbiden motorsiklettir çalıştır bin 1000km git tık demez öyle plastik oyuncak motor değildir mz ler seri güçlü motordur hız dersen hız sağlamlık dersen sağlamlık herşey var 5 vites 300cc 160-170km hız yapar bu aletler ben kullanıcısıyım hiç bir şikayetimde yok gayette memlunum kötü die satmıyorum büyük cc li motor alıcam onun için