MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
46
Slm mzci arkadaşlar forma yeni katıldım fakat 1993 ten beri mz motorumuz var ve 10 yıldır da motoru kullanmaktayım. Motora A'dan Z'ye boya-bakım yapmak istiyorum (motor yeni rektefiye oldu sadece şasiye bakım yapacağım) fakat Çanakkale 'de parçasını bulmakta zorlanıyorum. Mesala kare göstergeler, amortisör, ön disk fren grubu vb. gibi parçaları şu an piyasada bulmak çok zor bu konuda nereden parça temin edebileceğimizi bilen varsa buraya yazabilir mi?
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
Slm mz -17 istanbulda mz parçaları satan bir yer var ama telini bilmiyorum sirkecide yeri forumda bilen arkadaşlar kesin vardır, ayrıca normalde kanuni motor servisler aracılığı ile parça temini yapıyo örnek yeşilyurt motor kanuni servislerden telini bulablirsiniz, bunların haricinde adana da camgöz ticaret var ben ordan çok parça aldım ellerinde mz in tüm parçaları var adana bu konuda çok zengin camgöz ticaretin teli 0 (322) 3513366 şimdiden kolay gelsin
 
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
46
Teşekkürler borabuhara, bundan 5-6 sene önce veya daha öncesinde bu parçaları rahatlıkla bulabiliyorduk ama artık üretilmediği için bulmak sorun oluyor. Buradaki motor yedek parçası satanlara gittiğimde bana gülerek bakıyorlar ne işin var bu parçalarla der gibi neyse internette almanca bir site ( http://www.tkm-racing.com/MZ/Ersatzteile/Z_ndung.htm )var orada orjinal parçalar var fakat nasıl ulaşılıyor bilmiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
Evet malesef öyle benim bulunduğum muhittede mz yok ama bu tarz meselesi kimseyi ilgilendirmiyo, bahsettiğiniz siteyi takip ediyorum güzel şeyler var yurt dışı uçuşlarındada özellikle gidip bakıyorum almanya denk gelirse ama şimdilik türkiyede her parçası var iyi günler kolay gelsin..
 
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
2
arkadaşlar istanbul halkalıdayım bende 2000 model 301 var fakat artık bunların tamicisi kalmadı herkes tutturmuş bir çin malıdır gidiyor debriyajında sorun var kaç ustaya götürdüysen daha berbat haloe geldi motor bana bu makinalardan anlayan biri lazım böyle bir usta bilen varsa bana telini versin deli olacam yoksa
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar istanbul halkalıdayım bende 2000 model 301 var fakat artık bunların tamicisi kalmadı herkes tutturmuş bir çin malıdır gidiyor debriyajında sorun var kaç ustaya götürdüysen daha berbat haloe geldi motor bana bu makinalardan anlayan biri lazım böyle bir usta bilen varsa bana telini versin deli olacam yoksa

Deriyaj olarak en basit motordur..... Kolay kolay da arıza yapmaz...

Ankara da olsan usta söylerdim ama istanbulu hiç bilmem...:):)

Ama ayarında sorun varsa sol taraftaki 5 alyanlı 3 vidayı sök.... Ortadaki kocaman somunu biraz sık veya gevşet....Bu debriyaj ayar vidasıdır...:cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler borabuhara, bundan 5-6 sene önce veya daha öncesinde bu parçaları rahatlıkla bulabiliyorduk ama artık üretilmediği için bulmak sorun oluyor. Buradaki motor yedek parçası satanlara gittiğimde bana gülerek bakıyorlar ne işin var bu parçalarla der gibi neyse internette almanca bir site ( http://www.tkm-racing.com/MZ/Ersatzteile/Z_ndung.htm )var orada orjinal parçalar var fakat nasıl ulaşılıyor bilmiyorum.

sen parçaları motosikletin modelini söyle.. burada parçası rahat bulunuyor. ben bir ara geçerken adamların kartını alayım buraya yazayım iletişim bilgilerini.
 
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
46
merhaba...

Motorsikletin modeli 1993 model elektronik ateşlemeli ETZ MZ, bana lazım olan parçalar kare devir saati, eksoz, amortisör, ön fren grubu, ayna vb... gibi parçalar. İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar bikez.com da baktığıma göre mz 301 ler 32 bg yazıyor. mz 251 ve 301 in teknik verilerini yada en azından kaç bg olduklarını belen yazarsa çok sevinirim....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar bikez.com da baktığıma göre mz 301 ler 32 bg yazıyor. mz 251 ve 301 in teknik verilerini yada en azından kaç bg olduklarını belen yazarsa çok sevinirim....

Doğrudur...301 lerin fun ları 32 hp dye duymuştum... 251 lerin teknik verileri ilk sayfada var.... İlk mesaj... :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
fun dışındaki 301 ler kaç bg peki?

Fabrika verisi 26 hp..Ama 2 zamanlılardan herzaman aynı gücü almak zor... 28 e de çıkar 24 e de düşer.... Kullanmadaki sırlardan oluşuyor.....

Çok fantastik bir motordur Mz ler.... Kıymeti hala bilinmiyor ona yanıyorum...:pr::pr:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
s.a arkadaşlar bir mz almayı düşünüyorum.
küçük yaştan buyana motorcuyum ole tatlısu motorcusu falan deyil. karlı havalarda bile motor ustunden inemeyen biriyim. genelde küçük cc lere takıldık. bir süredir motorumu sattım ama olmuyor bu bir sevda yapamadık motorsuz, isdedimki altımda biraz güçde olsun onun için mz almaya karar verdım. alman olanları tutuluyor ondan al diye fikir verdi arkadaşlarım. yerlısıde var parca farklılıkları varmı kendi aralarında. yerlilerde modellerı çeşidi ve yıl olarak cok fazla secenek var. hangilerı tutuluyor. tavsiye edeceğiniz belli bir model var mı.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar şu alman 251 mz'lerin yakıt tüketimi nedir bilgi verebilecek olan var mı?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar şu alman 251 mz'lerin yakıt tüketimi nedir bilgi verebilecek olan var mı?

Defalarca yazdım.... Okumaya üşendin mi?...:):):):)

3.5- 4 litre arasında değişiyor....Her ne kadar çok yakıyor diye bağırsalarda bu böyle....

12 yıl bindim... benimki böyle yakıyordu...:cat:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
139
slm arkadaşlar mz 301 etz 2001 model siyah resimde görüldüğü gibi trafiğe çıkış tarihi 2004 satmayı düşünüyorum makina gerçekten güzel ama 2 çocuklu olduk araba şart yoksa çok memlunum en uzun yolum karamandan elazığya gitmek oldu tık demedi herşeyine kefilim uzun yolda daha manyak oluyor 160-170 garanti veririm hızına sahibinden.comda ilanım var numaramda 0 5068704796 arayın görüşelim:wiinkk:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
139
arkadaşlar telefonla arayıp garip sorular soran saçma saçm a sapan arayışlar içindeki tüm arkadaşlarıma tşk ediyorum siz sormaktan bıkmadınız ama bilinki bende cvp vermekten anlatmaktan bıkmadım:queen::queen:

ayrıca kötülemek maksadıyla söylemiyorum ama mz i bilen bilir harbiden motorsiklettir çalıştır bin 1000km git tık demez öyle plastik oyuncak motor değildir mz ler seri güçlü motordur hız dersen hız sağlamlık dersen sağlamlık herşey var 5 vites 300cc 160-170km hız yapar bu aletler ben kullanıcısıyım hiç bir şikayetimde yok gayette memlunum kötü die satmıyorum büyük cc li motor alıcam onun için
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar telefonla arayıp garip sorular soran saçma saçm a sapan arayışlar içindeki tüm arkadaşlarıma tşk ediyorum siz sormaktan bıkmadınız ama bilinki bende cvp vermekten anlatmaktan bıkmadım:queen::queen:

ayrıca kötülemek maksadıyla söylemiyorum ama mz i bilen bilir harbiden motorsiklettir çalıştır bin 1000km git tık demez öyle plastik oyuncak motor değildir mz ler seri güçlü motordur hız dersen hız sağlamlık dersen sağlamlık herşey var 5 vites 300cc 160-170km hız yapar bu aletler ben kullanıcısıyım hiç bir şikayetimde yok gayette memlunum kötü die satmıyorum büyük cc li motor alıcam onun için

Fiyata ne düşünüyorsun?... :silent::silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst