- Katılım
- 5 Ara 2007
- Mesajlar
- 120
bülbül nıcklı arkadaşım sana özelden ulaşamadım sanzımanın ordaki siyah tapa deliklidir ordan hava alır cünkü basınçlı devirli bir sanzımanı vardır o tapayı kapatırsanda debriyaj telinin ordan yag kacırır şimdi senin sorun o tapa çürümüş o tapayı ve depriyaj telinin ordaki lastiği değiştir sorun çözülür o tapayı kapatma yalnız bir de sadece cok yüksek hızlarda kacırabilir içindeki yagı mesala 160 km ve üstündeki hızlarda :queenhıza ben ulaşabiliyorum o durum normaldir yakıt olayına ğelince komplike bir durum o motoru dinlemem lazım o konuda bir şey diyemeyeceğim arkadaşım
bilgin icin tesekkur dedigini yapacam motoru sana nasil dinletebilirim acaba bilmiyorum belki youtube ye koyarim selamlar