MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
bülbül nıcklı arkadaşım sana özelden ulaşamadım sanzımanın ordaki siyah tapa deliklidir ordan hava alır cünkü basınçlı devirli bir sanzımanı vardır o tapayı kapatırsanda debriyaj telinin ordan yag kacırır şimdi senin sorun o tapa çürümüş o tapayı ve depriyaj telinin ordaki lastiği değiştir sorun çözülür o tapayı kapatma yalnız bir de sadece cok yüksek hızlarda kacırabilir içindeki yagı mesala 160 km ve üstündeki hızlarda :queen:eek: hıza ben ulaşabiliyorum o durum normaldir yakıt olayına ğelince komplike bir durum o motoru dinlemem lazım o konuda bir şey diyemeyeceğim arkadaşım

bilgin icin tesekkur dedigini yapacam motoru sana nasil dinletebilirim acaba bilmiyorum belki youtube ye koyarim selamlar
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
buda benim MZ :)
dscf1796dq6.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
6
arkadaşlar ateşleme piston en tepedeyken olmalı degilmi?
dün benim motoru kontrol ettim piston tepeye cıkmadan önce 1cm kadar aşagıdayken ateşleme yapıyor.
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
66
arkaslar gecenlerde bi mz aldım çok güzel bi alet kullanmasıda zevkli ama motoru hızlı kullandığım zaman buji yi yaglıyor bunun sebebi neden olabilir? yaglı benzin kullanmak zorundayım çünkü pistonu yağlayan pompa arızalanmış .Yeni bitane alıp taksam bu sorun bitermi yoksa baska cözüm yollarıda varmı?
şimdiden cevap veren arkadaslara tesekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
öncelikle hayırlı olsun yagı fazla kullanıyor olabilirsin bir litreye 50 ml ölçerek koyarsan sorun çözülebilir bir de platin ve meksefeyi kontrol ettir derim ben ateşleme düşük se de yapabilir ama en sağlıklısı sen yag pompasından almaya calış pompa pahalı ğelirse tamircilerde kazalı mz ler veya yatan mz ler vardır cıkma pompa da alabilirsin sağlamsa tabii kolay ğelsin

ha birde aklıma ğelmişken pompanın bozuk olduğuna eminmisin mz sol tarafında sanzıman kapagının üzerinde iki alyanlı kapak var o kapagı bir ac bak belki de teli kopmuştur o telide kontrol et mz lerin gaz borusunda iki tane tel vardır bir ğaz teli biride yag pompasının teli tel de kopmuş olabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
66
cevap verdiğin için teşekkürler mzcı pompanın bozuk oldugundan eminim cünkü bozulunca pompa yerinden cıkarıldı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
26 AD 978 plakalı 1991 model mavi 251 MZ arkadaşlar sizden birinde ise yada yerini bilen varsa lütfen haber versin ben de 1993 ten beri benim üzerimde olan satışı vereyim kurtulayım bir çok kez el değiştirdiği için kimde olduğunuda bilmiyorum...:pale::silent::pale:
TEL:0 530 310 25 83
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkaslar gecenlerde bi mz aldım çok güzel bi alet kullanmasıda zevkli ama motoru hızlı kullandığım zaman buji yi yaglıyor bunun sebebi neden olabilir? yaglı benzin kullanmak zorundayım çünkü pistonu yağlayan pompa arızalanmış .Yeni bitane alıp taksam bu sorun bitermi yoksa baska cözüm yollarıda varmı?
şimdiden cevap veren arkadaslara tesekkür ederim.

Buji arızası da olabilir..Tam ateşleme yapmaz ise benzin yağlı karışım olduğundan ateşlemediği yakıtın yağı ile yağlanabilir..... :cat:

Uzun süreli binimlerde eksozda patlama yapıyorsa neden kesin bujidir... :cat::cat:
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
3
selam

arkadaşlar bende de bi 150 lik mz var ama sol kapağı çatladı bana kapak lazım yenisinide bulamıyorum napcam bilmiyorum bu arada headhunter maşallah güzel makinan var ....

150 mz arkadaşım bo motor seninse eğer bence 251 lik 125 lik değil veya deposunu değiştirmişsin ama egsozuda farklı bence senin mz 251 lik ....

kaplan 01 senin motorunun yağ pompası değişcek ama ucuz bişey değil motorun masraf etmeye değer bi motorsa değiştir yağ pompasını fiyatı bildiğim kadarıyla 150.00 civarında yağ pompasının ...

aklınızda bulunsun maliye borcu falan olmayacak masrafsız olacak ...;)

150 lik siyah borcu olmayan masrafsız çok temiz bi mz lazım arkadaşlar ...!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
5
98 Model 301 Fun 80 Km Hızı Gecmiyor

slm arkadaslar ben mutlu eskişehirden mz hayranı Arkadsalar yeni motor almıstım seri kullanmamada 80kmye geliyor sonra gaz yemiyo ama arkadasta aynısı var seri olarak 100 yapıyor sonra gaz yiyor acaba eski sahibi karburatöre tel felanmı taktı sol tarafta karburatör üzerinde bir vida var ne işe yarıyor.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
301 mz ne 80 i 160 ğörmesi lazım 125 cc likler o hızı yapıyor zaten
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
slm arkadaslar ben mutlu eskişehirden mz hayranı Arkadsalar yeni motor almıstım seri kullanmamada 80kmye geliyor sonra gaz yemiyo ama arkadasta aynısı var seri olarak 100 yapıyor sonra gaz yiyor acaba eski sahibi karburatöre tel felanmı taktı sol tarafta karburatör üzerinde bir vida var ne işe yarıyor.

o vida rolanti ayar vidası fazla oynayıp kaybetme kolay bulunmuyor bende hala yok. 80den sonra cıkmıyosa debriyaj kacırıyordur normalde cekişi nasıl makinanın ?
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
kulladigim mz eloktronik ateslemeli yaptigim surat 100 km devir saati 5 normalmi sizce motora olan gazi veriyorum 105 km hizla motor catlayacak gibi oluyor ama surat yapmiyor neden acaba selamlar
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
aslında ben herşeye cevp yazmaya cekiniyorum arkadaş senden başka bilen yokmu cokmu biliyorsun ğibi bir tepkiyle karşılaşmak istemiyorum aslında
ama bildiğim kadarıyla bülbül nickli arkadaşım 5 te 5000 devirde 105 i ğeçmiyor demişşin devir normal motor çatlayacak ğibi oluyorsa kompresör de bir sorun var ğibi motor cekisinde yani bu rektefiye ğerektirir bir başka yolu da elektronik ateşleme platin kadar yüksek bir ateşleme sağlayamıyor motoru platine cevirip avans la ayarlarsan bir müddet daha kullanırsın 140 145 km hızlara ulaştırabilirsin bitmiş elektronik ateşlemeli motorlara platin takıp ki cok sevmem elektronik in yerini tutmaz bence arkadaşarımın bir süre daha kullanmalarına yardımcı olmuştum zamanında rektefiye ettiklerinde ise tekrar elektroniğe de cevirmiştim ne ğünlerdi :queen:ama mz kalmadı artık
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
5
mzle en uzun yolunuz

mzle yaptıgınız uzun yol tecrübelerini anlatırmıısnız eksileri artıları motorun uzun yolda neye dikkat etcez tesekkür
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
221
Arkadaşlar bu motosiklet için görüşlerinizi alabilirmiyim? Nasıldır? Kaliteli gözüküyor ama çok satan var.
Tıkla
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
al bi mz (mez) hergün gez süper motor bunlar yaa ama çok yakıyo yaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst