ıyı bucanavarı tekrar yurur halde gormek cok guzel elıne saglık ıyı duzeltmıssın motoru
proggressıve dostum mz i sattınmı neyse hayırlısı olsun ne marka bir chooper aldın
headhunter motoru ğüzel toplamışın şaşeyi topladıktan sonra gerisi zaten teferruat cok zorlanmazsın fazla bir ayrıntı yok
vayyyy işte mz ciler slm herkese millet al bi mz dünyayı gez :mrgreen: hele şükür mz cileri bi arada görmek ne güzel birşey yaa...arkadaşlar bende 91 etz 301 alman harikası çok temiz alayına maxijazz yapan cix bi motorum var.çoğuna kan kusturdu pejo 106 gti turboya bile:mrgreen:seviyorum bu efsaneyi
resimleri nasıl eklicem yardımcı olursanız sevnirim :silent:






aramıza hoşgeldin sürücü.Geldiğinden bu yana yazdığın tüm msj.larına baktım da şöyle...Senin bu sitede fazla kalıcı olabileceğini sanmıyorum.Siteye sankim paylaşımcı bir niyetle değilde motoru satma niyetiyle gelmiş gibisin.Her bi msj.ında benim canavar çok kaçar,satılıktır vs. msj.larını bunlarla süsleme bence.Kendini anlat seni tanıyalım birazda haksız mıyım:bounce:Neyse tekrar hoşgeldin aramıza kalıcı ve katılımcı olman dileğimle...:cat:
kocakurt yanılıyorsun sürücü benim yakından arkadaşım oluyor bilgisayarı pek çakmıyor yavaş yavaş ben ona öğretiyomdaha dün resim eklemeyi öğrettim.motoru habire övmesinin sebebine gelirsek gerçekten çok temiz ve nadir bir motor anlayan anlar zaten.kalıcı ve paylaşımcı olmasını herkez için bende çok istiyorum.neyse yanlış anlama sadece bilgin olsun diye söyledim bunları:cat:
aramıza hoşgeldin sürücü.Geldiğinden bu yana yazdığın tüm msj.larına baktım da şöyle...Senin bu sitede fazla kalıcı olabileceğini sanmıyorum.Siteye sankim paylaşımcı bir niyetle değilde motoru satma niyetiyle gelmiş gibisin.Her bi msj.ında benim canavar çok kaçar,satılıktır vs. msj.larını bunlarla süsleme bence.Kendini anlat seni tanıyalım birazda haksız mıyım:bounce:Neyse tekrar hoşgeldin aramıza kalıcı ve katılımcı olman dileğimle...:cat:
önemli değil ben teşekkür ederim.Benim söylemek istediğim bu msj.ları dışarıdan birinin gözünden bakarak okursak önceki msj.ımda da dediğim gibi bi anlam çıkarılabilir.yani burdaki sıkı dostluğa ve muhabbetimize bakarak yazdığın her msj.da satılıktır iletmesi senin yanlış anlaşılmana sebep olabilir.Benimki sadece bir görüştü,o kadar:wiinkk:neyse tekrar hoşgeldin aramıza:bounce:Öncelikle slm headhunter. 1.ben aranıza yeni gelmedim üyelik tarihime bakarsan anlaşılır2. kardeşime şöyle söylim sen görebiliyormusun bilmiyorum ama bana özelden mesajlar geliyor motor ile ilgili bazı bilgileri istiyorlar kaç yapar kaç model vs.gibi şeyler ve bende bu özel mesajları özelden değilde herkes görsün die burdan yazıyorum. 3.evet motorumu satıyorum:cherry: tekrar sölüyorum bu siteye satmak için gelmedim eski üyeyim buraya. ama alan olursa özellikle bu siteden mz hastası olursa benim içim dahada rahat eder.çünkü çok emek verdim bu motora ama ihtiyactan kaynaklanan bazı şeyler var ondan satmak isitiyorum. 4. süne gelince güzel kardeşim bu kadar kişi varken sen neden böle bişey yazma gereği duydun onu anlamadım. ama yorumların için tşk ederim en azından bişey açığa kavuştu.