MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
babaçi

Dostum o orjinal Mz değil ki toplama onlar sıradan 125 cc 4 zamanlı motorunu Mz'nin kasasına takmışlar..Mz'in tadını o makinada alamazsın söyleyim..:)

Hiç değilse orjinal 150 cc Mz alsaydın ;

Foto-0003.jpg

Foto-0004.jpg

Foto-0001.jpg

Foto-0005.jpg

Foto-0006.jpg

Foto-0007.jpg

Foto-0008.jpg

2 Zamanlı Son hızı 145 km/h yakıtı 3 lt çok seri bu seriliğin karşısında 3lt yakı çok az bence..:)

arkadaşta zaten 91 model etz 251 vardı.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
babaçi

Dostum o orjinal Mz değil ki toplama onlar sıradan 125 cc 4 zamanlı motorunu Mz'nin kasasına takmışlar..Mz'in tadını o makinada alamazsın söyleyim..:)

Hiç değilse orjinal 150 cc Mz alsaydın ;

Foto-0003.jpg

Foto-0004.jpg

Foto-0001.jpg

Foto-0005.jpg

Foto-0006.jpg

Foto-0007.jpg

Foto-0008.jpg

2 Zamanlı Son hızı 145 km/h yakıtı 3 lt çok seri bu seriliğin karşısında 3lt yakı çok az bence..:)

toplama derken sonradan sahibi tarafından yapıldığını kast ediyorsanız yanılıyorsunuz.

çünki bu motor 2001 yılında sıfır alınırken bende vardım.

7 senedir gözümün önündeydi ve fazla kullanılmıyordu,kuzene ucuz işi öğreneceği bir motor olduğu kanaatine vardığım için aldım.

dün 100 km riva gezisini sorunsuz bitirdi:cat:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu Mz'ler hiçte fazla yakmıyor..2 Zamanlı Alman Malı 150 cc Mz Ybr125 ile aynı yakıyor..Üstelik çok daha seri..:)
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
93
alın bakalım size mz in dedesi kendi motorum 2 tane var elimde
alman olsun kömürden olsun
aşağıda gördüğünüz depo kapağıda o yıllar arasında düzenlenen 6 gün 6 gece yarışlarında bu model motorlar şişmediğinden o yılki bütün bu model mezlere bu kapakları hatıra vermişler !!!!

mz01eo3.png


mz02zy4.png


reco0411tj2.jpg


reco0412rh6.jpg


fotoraf0024tg7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
motoru yikayip 2 km sonra stop etti demistim ustaya goturdum elektrik kutusu yanmis eloktronik ateslemenin otekilerden ne gibi ozelligi var benimki elektronik ateslemeli
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
beyin yanmış ğaliba gecmiş olsun su kacmıştır platine cevirt olmazsa beyin bulamazsan veya pahalı ğelirse platin taktır
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
93
hiç elektronik motor platine çevrilirmi yaaa boş ver dostum elektronik her zaman elektroniktir
platinlide ayar kaçar kömür sarar konjektörde sorun olur akü biter şarz yapmaz
ama elektronikte öle bir sorunun olmaz kısa devre yapmadan sana bir sorun teşkil etmez
yukarıdaki resmini koyduğum mz in 2 side kendim tarafından elektronik sisteme çevrilmiştir
hemde kendi ddeğil honda sisteminde
sen sen ol elektronik sistemden vaz geçme sonra başın ağrır :rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
elektronik sistemin cok daha üstün olduğunu bende biliyorum ama parcasını bulamazsan yada cok pahalı ğelirse bir alternatif olabilir ayrıca kompresör düşükse elektronik ateşlemeden zor calışır motor platin takarsan ateşlemeyi ğüçlendirip avans ayarıyla bir müddet daha idare edebilirsin
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
66
arkadaslar mz 251 lerin parca fiyatlarını nasıl öğrenebiliriz bilen arkadaslar yardımcı olursa sevinirm
tesekkürler
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
alın bakalım size mz in dedesi kendi motorum 2 tane var elimde
alman olsun kömürden olsun
aşağıda gördüğünüz depo kapağıda o yıllar arasında düzenlenen 6 gün 6 gece yarışlarında bu model motorlar şişmediğinden o yılki bütün bu model mezlere bu kapakları hatıra vermişler !!!!

mz01eo3.png


mz02zy4.png


reco0411tj2.jpg


reco0412rh6.jpg


fotoraf0024tg7.jpg



hocam kapagı satmayı düşünürmüsün ?
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
:rendeer:mrb arkadaslar 93 model mz var bende satmayi dusunuyorum 91 model alacam mz saxon 301 arka celik cant nr mt65 3.25-16 acaba 93 veya 91 modellere uyarmi on cantin nr yok galiba oda arka cantla nr ayni sanirim tesekurler :rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
avrupa mz lerin kasnak çapları içindeki balatalar içinde kullanılan altığen takoz biraz daha farklı yani daha kaliteli bir kaç mm daha kalın ama bir şekilde oldurabilirsin kolay ğelsin
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
2
selam arkadaşlar ben yani katıldım aranıza 91 model bir 251 im var. karbüratör bulamıyorum bana yardımcı olurmusunuz

arkadaşlar mz 251 karbütatör fiyatlarından haberiniz varmı
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
75
aramıza hos geldın dıyelımde kardes kuralkanın sıtesınde belkı olabılır bı oraya bak ıstersen
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
2
kardeş burda bi tamirciye sordum 100 lira dio bukadar pahalı olabilirmi? yoksa beni kazıklamayamı çalışıyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst