- Katılım
- 15 May 2008
- Mesajlar
- 90
babaçi
Dostum o orjinal Mz değil ki toplama onlar sıradan 125 cc 4 zamanlı motorunu Mz'nin kasasına takmışlar..Mz'in tadını o makinada alamazsın söyleyim..
Hiç değilse orjinal 150 cc Mz alsaydın ;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 Zamanlı Son hızı 145 km/h yakıtı 3 lt çok seri bu seriliğin karşısında 3lt yakı çok az bence..![]()
arkadaşta zaten 91 model etz 251 vardı.