MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
75
ıyı bucanavarı tekrar yurur halde gormek cok guzel elıne saglık ıyı duzeltmıssın motoru
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ıyı bucanavarı tekrar yurur halde gormek cok guzel elıne saglık ıyı duzeltmıssın motoru

teşekkür ederim sağol:cat:Motosiklet bir tutkudur tamam,çok doğru ama MZ apayrı bi tutku be:)Şöyle bi sıkıyosun,oooooh budur ya...sollama yaparken olsun,rampa çıkarken olsun,yoldayken elinin altında harika bi akserelasyon sağlayabilen bir güç bulunması gerçekten bambaşka bi duygu:wiinkk:
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
doğru söylüyosun arkadaş bide benzin olayı olmasa 4-4lük makina.ben benimkini sırf benzin yüzünden satıp bi chopper aldım.ne kadar satmak istemesemde ama benzine yatırıyoduk maaşı.160ı rahatlıkla görüyodu benim makina çok sağlam ve temiz kullanılmıştı.umarım sen satmak zorunda kalmaz güle güle eski canavarı kullanırsın :d
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
proggressıve dostum mz i sattınmı neyse hayırlısı olsun ne marka bir chooper aldın
headhunter motoru ğüzel toplamışın şaşeyi topladıktan sonra gerisi zaten teferruat cok zorlanmazsın fazla bir ayrıntı yok
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
proggressıve dostum mz i sattınmı neyse hayırlısı olsun ne marka bir chooper aldın
headhunter motoru ğüzel toplamışın şaşeyi topladıktan sonra gerisi zaten teferruat cok zorlanmazsın fazla bir ayrıntı yok

kinroad markası 2006 model 2450 kmde.
raptordan felan daha sağlam kinroadlar.napayım abi mze benzincinin kızı lazım evli olmasam bulurumda evliyim maalesef :mrgreen:
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
10
vayyyy işte mz ciler slm herkese millet al bi mz dünyayı gez :mrgreen: hele şükür mz cileri bi arada görmek ne güzel birşey yaa...arkadaşlar bende 91 etz 301 alman harikası çok temiz alayına maxijazz yapan cix bi motorum var.çoğuna kan kusturdu pejo 106 gti turboya bile:mrgreen:seviyorum bu efsaneyi

resimleri nasıl eklicem yardımcı olursanız sevnirim :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
vayyyy işte mz ciler slm herkese millet al bi mz dünyayı gez :mrgreen: hele şükür mz cileri bi arada görmek ne güzel birşey yaa...arkadaşlar bende 91 etz 301 alman harikası çok temiz alayına maxijazz yapan cix bi motorum var.çoğuna kan kusturdu pejo 106 gti turboya bile:mrgreen:seviyorum bu efsaneyi

resimleri nasıl eklicem yardımcı olursanız sevnirim :silent:

aramıza hoşgeldin kendini biraz tanıtırmısın.
resim ekleme imagehacke yüklüyon resmi.ordaki resmin altındaki linki kopyalıyıp mesaja ekliyosun.

http://www.motosiklet.net/forum/for...a-nasil-resim-eklersiniz-resimli-anlatim.html

buradan daha detaylı öğrenirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
10









öncelikle resimlere eklemede bana yardımcı olan proggressive teşekür ederim. buda benim makina sağlamdır haa :mrgreen: arkadaşlar gider yani gider ama kim durduracak onu bilemem yanlış anlamayın derler ya mz nasıl gidermi gider gitmesinede durdurmak önemli iş orda bitiyor.... bu arada satılıktır herkese duyurulur iyi günler mzdaşlar:mrgreen: mz cinin halinden mz ci anlarr:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
abi motor dehşet sana özelden bir şeyler de sordum motor kaç km hıza ulaşıyor abi
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
mzlerin önü alçaltınca çok daha güzel gözüküyor.:cat:

şu maddiyat yerinde olsa son zamanlarda düşündüğüm ilk sıradaki motor mz.
ama beni korkutan yedek parçasını ve ustasını birkaç yıl sonra bulamamak ve yakıt.
yakıtı gerçekten söylediği kadar aşırı mı ?yoksa sabırlı gidince normale dönüyor mu?
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
10
MZCI özelden mesajını aldım kardeşim.gelelim sorularına motorun ayrı yağ tankı var zaten senin benzine ayrıca yağ koymana gerek yok ama yağ tankında yeterli yağ kalmamışsa ve uzun yola çıkacaksan benzine yağ karıştırmanı tavsiye ederim fazla yağlama buji ni öldürme. benim makinanın kaç yapıor meselesine gelince neyi versen yiyor bu makina deli bişey yani en son net gördüğüm 180 km/h daha fazlasını göremedim ama uğraşılırsa yapılır da yakıtı daha fazla yakar bu sefer :mrgreen:eek:na da gerek yok zaten bölesi fazla :mrgreen:

crxforever arkadaşım MZ diğer motorlara oranla fazla yakıyor kabul ediyorum ama bu aleti diğer çinliler le karıştırma bu ayrı bi tutku şu an benim motorun üzerinde di karbüratör minks yani az yakandan :mrgreen: ve ayrıca bindiğin motorun şanzımanına bi bak silindirine bi bak :mrgreen: bırakta o kadar yesin şu an düz yolda yakıtım 23 km 1 litre bundan iyisi can sağlığı :mrgreen: köklediinmi gider ama :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
arkadaşlar bilmeyenler için hatırlatmak istiyorum mz alman malı 2 zamanlı 1993 e kadarı alman..yani çinliyle 10 milyona bi yere gidiyosan mz ile 16 ya gidersin ama tek fark var çinliyle yarım saatini alır mz ile 10 dk.anı:)mz in zevki bambaşka mzde duble gaz dediğimiz gaz çekme olayı var dubleye girmediğin süre fazla yakmaz ama duble çekersen rakipte tanımaz benzinde tanımaz.yani uzun lafın kısası yaktığı benzin verdiği zevk ve hıza helaldir.:cat:

sana gelince sürücü kardeş ne demek lafı bile olmaz.dünde dediğim gibi bilgi paylaşıldıkca güzeldir bitmeyen bi hazinedir.motoruna gelince helal olsun sana kardeş gerçekten kız gibi bakmışın.umarın hak eden bi sürücüye satabilirsin oda mz in değerini bilir.bu zamanda bu kadar bakımlı temiz ve orjinal bulmak gerçekten çok zor.arkadaşın biri tamirci ve yedek parçada tereddütte kalmış.hiç kalma arkadaşım mz ler bitmez ne parçası biter nede ustası mzcilik bi hastalıktır öldürmez ömür boyu süründürür:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
10
eyvallah saolsın proggressive MZ haknında dediklerine yürekten katılıyorum. Mz almak yapmak ustaya göstermek isteyen varsa hiçç mi hiççç tereddüt etmesin alsın parçamı istiyor kefili benim heryerde bulunur. ustamı istiyon her yerde var ama ustadan ustaya değişir benim ustam namı dğer CİN ALİ mersinde sağlam bi ustadır herkesde bilir.... bu arada benim MZ satılıktır.... bilgilerinizeeee.....
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
kardeş yanlız motorun hakkında biraz daha bilgi verir ne kadar istediğinide belirtirsen daha hızlı satılacağına eminim.
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
10
1991 model avrupa 301 mz çok sağlam araba alacağım için satıyorum ben hevesimi aldım merakımı giderdim hız tutkunu isen al bi mz dünyayı gez:) honda kuyruk , yarasa direksiyon kanuni göstergeler siyah renk 150 lilik depo arka jant 18 inc ön 16 inc motoru alacak kişiye yarış karbüratörü ve çeneden açılan kaskı hediye meraklısa duyurulur.....bu arada yakıttan kısmak için sıfır karbüratör aldım 28 km ye 1 litre bundan iisi can sağlığı her şeyi sağlam sorunsuz benzinini koy bin masrafsız...yarış karbüratörünü tak rahatına bak ibre 180 bu haliyle 165 neti var masrafsız isteyen boyar isteyen nikelaj yapar isteyen masraf çıkarır kendine ama masrafsiz temiz bi Mz arıyosanız fiyatı 2400,00 ytl ama bu siteden birileri alacaksa 2000,00 ytl ye bırakıyrım Mz cilere yani anlayana anlamayana ben ne yapim.:cherry: NOT: hiç bir borcu harcı muayenesi cezası devir problmei vesairesi yoktur.. ( çin alacağına alman all..)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
aramıza hoşgeldin sürücü.Geldiğinden bu yana yazdığın tüm msj.larına baktım da şöyle...Senin bu sitede fazla kalıcı olabileceğini sanmıyorum.Siteye sankim paylaşımcı bir niyetle değilde motoru satma niyetiyle gelmiş gibisin.Her bi msj.ında benim canavar çok kaçar,satılıktır vs. msj.larını bunlarla süsleme bence.Kendini anlat seni tanıyalım birazda haksız mıyım:bounce:Neyse tekrar hoşgeldin aramıza kalıcı ve katılımcı olman dileğimle...:cat:
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
aramıza hoşgeldin sürücü.Geldiğinden bu yana yazdığın tüm msj.larına baktım da şöyle...Senin bu sitede fazla kalıcı olabileceğini sanmıyorum.Siteye sankim paylaşımcı bir niyetle değilde motoru satma niyetiyle gelmiş gibisin.Her bi msj.ında benim canavar çok kaçar,satılıktır vs. msj.larını bunlarla süsleme bence.Kendini anlat seni tanıyalım birazda haksız mıyım:bounce:Neyse tekrar hoşgeldin aramıza kalıcı ve katılımcı olman dileğimle...:cat:

kocakurt yanılıyorsun sürücü benim yakından arkadaşım oluyor bilgisayarı pek çakmıyor yavaş yavaş ben ona öğretiyom:p daha dün resim eklemeyi öğrettim.motoru habire övmesinin sebebine gelirsek gerçekten çok temiz ve nadir bir motor anlayan anlar zaten.kalıcı ve paylaşımcı olmasını herkez için bende çok istiyorum.neyse yanlış anlama sadece bilgin olsun diye söyledim bunları:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
kocakurt yanılıyorsun sürücü benim yakından arkadaşım oluyor bilgisayarı pek çakmıyor yavaş yavaş ben ona öğretiyom:p daha dün resim eklemeyi öğrettim.motoru habire övmesinin sebebine gelirsek gerçekten çok temiz ve nadir bir motor anlayan anlar zaten.kalıcı ve paylaşımcı olmasını herkez için bende çok istiyorum.neyse yanlış anlama sadece bilgin olsun diye söyledim bunları:cat:

yok yanlış anlamam,ben zaten ona da bişi demiyorum ama buraya sadece biz değil misafirlerde girip takip ediyor.Dışarıdan birisi ne bilsin burdaki muhabbetimizi.insanlık hali,
- şuna bak motoru satmak için foruma üye olmuş" der yani...

Burda bizim aramıza katılmış birisine,ben şahsen böyle bişey söylensin istemem.Anlatabildim mi derdimi:wiinkk:
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
10
aramıza hoşgeldin sürücü.Geldiğinden bu yana yazdığın tüm msj.larına baktım da şöyle...Senin bu sitede fazla kalıcı olabileceğini sanmıyorum.Siteye sankim paylaşımcı bir niyetle değilde motoru satma niyetiyle gelmiş gibisin.Her bi msj.ında benim canavar çok kaçar,satılıktır vs. msj.larını bunlarla süsleme bence.Kendini anlat seni tanıyalım birazda haksız mıyım:bounce:Neyse tekrar hoşgeldin aramıza kalıcı ve katılımcı olman dileğimle...:cat:

Öncelikle slm headhunter. 1.ben aranıza yeni gelmedim üyelik tarihime bakarsan anlaşılır :) 2. kardeşime şöyle söylim sen görebiliyormusun bilmiyorum ama bana özelden mesajlar geliyor motor ile ilgili bazı bilgileri istiyorlar kaç yapar kaç model vs.gibi şeyler ve bende bu özel mesajları özelden değilde herkes görsün die burdan yazıyorum. 3.evet motorumu satıyorum:cherry: tekrar sölüyorum bu siteye satmak için gelmedim eski üyeyim buraya. ama alan olursa özellikle bu siteden mz hastası olursa benim içim dahada rahat eder.çünkü çok emek verdim bu motora ama ihtiyactan kaynaklanan bazı şeyler var ondan satmak isitiyorum. 4. süne gelince güzel kardeşim bu kadar kişi varken sen neden böle bişey yazma gereği duydun onu anlamadım. ama yorumların için tşk ederim en azından bişey açığa kavuştu.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Öncelikle slm headhunter. 1.ben aranıza yeni gelmedim üyelik tarihime bakarsan anlaşılır :) 2. kardeşime şöyle söylim sen görebiliyormusun bilmiyorum ama bana özelden mesajlar geliyor motor ile ilgili bazı bilgileri istiyorlar kaç yapar kaç model vs.gibi şeyler ve bende bu özel mesajları özelden değilde herkes görsün die burdan yazıyorum. 3.evet motorumu satıyorum:cherry: tekrar sölüyorum bu siteye satmak için gelmedim eski üyeyim buraya. ama alan olursa özellikle bu siteden mz hastası olursa benim içim dahada rahat eder.çünkü çok emek verdim bu motora ama ihtiyactan kaynaklanan bazı şeyler var ondan satmak isitiyorum. 4. süne gelince güzel kardeşim bu kadar kişi varken sen neden böle bişey yazma gereği duydun onu anlamadım. ama yorumların için tşk ederim en azından bişey açığa kavuştu.
önemli değil ben teşekkür ederim.Benim söylemek istediğim bu msj.ları dışarıdan birinin gözünden bakarak okursak önceki msj.ımda da dediğim gibi bi anlam çıkarılabilir.yani burdaki sıkı dostluğa ve muhabbetimize bakarak yazdığın her msj.da satılıktır iletmesi senin yanlış anlaşılmana sebep olabilir.Benimki sadece bir görüştü,o kadar:wiinkk:neyse tekrar hoşgeldin aramıza:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst