merhaba abilerim&arkadaşlarım
çalışma anımda yanımda fotoğraf çekecek kimse olmadığı için başta çekemedim.Ama sonra yardıma gelen kankam bir iki foto çektiydi sanırım onun telefonuna bi el atmam gerek

bir de elektrik tesisatının fotoları var.Unutmayım diye onları çekmiştim:queen:
dün 18:10 da başlayıp 21:15 te yemek molası ardından 22:00dan 00:30 a kadar motorda dahil olmak üzere çoğu şeyi yerine yerleştirdim.elektrik tesisatında yaptığım bir yanlışlık nedeni ile kafamın karıştığı anda,
-eeeeeeh yeter beeea

r:"deyip takımları toplayıp yattım. sabah sakin kafayla elektrik sistemini baştan kontrol ederek gözden geçirdim hatayı bulup düzelttim ve marşlayacam derkeeeeen.Bi de baktım buji kablosu yerinde değil.tam 1 saat aradım aradım bulamadım sonra iki parça kabloyu birleştirerek doğru kablo almaya gittim.Ordan Şöförler odası binasına ehliyetimi almaya ve sonra Özgür bir biçimde yollara geri dönmenin sevinci yaşayarak sizlere yazmaya geldim:cherry: