MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
ocean 84 dostum bu işin pirinimi arıyorsun işte karşında bu işin piri benim orjinal mz ustası ve net bağırıyorum sesini 10 saniye dinleme imkanım olsa cevap verebilirim ama senin motorun ğörünüm itibariyle 10 numara malesef bu motorlardan kronik olarak cok hafif sekman sesi ğeliyor bu zaten normal kalbüratördeki ğaz pistonundan da şıkırtı yapabilir dinlemem lazım ama kafayı takma motorun kıymetini bil kendine iyi bak
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
merhaba arkadaslar mz ilanlarina bakiyordum adam yazmis 1998 model alman mz diyor ama marka kanuni mz nasil is anlamadim akmanya turkiyeye kanuni mz satiyormu merak ettim benim bildigim 92 veya 93 ten sonrasi turkiyede uretiliyor
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
merhaba arkadaslar mz ilanlarina bakiyordum adam yazmis 1998 model alman mz diyor ama marka kanuni mz nasil is anlamadim akmanya turkiyeye kanuni mz satiyormu merak ettim benim bildigim 92 veya 93 ten sonrasi turkiyede uretiliyor

mz in üretimi 92 den itibaren kanuniye devredildi.... Türkiyede 92 den sonra alman mz gelmedi.... :cat::cat:

sende de..Dilin kemiği yok.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
yanlış olmasın mzci abim düzeltsin ama 93 e kadar ı alman 93 den sonrası kanuninin yerlisi.
+1
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
75
nazar degmesın yaf ama bıraz temızlık yapman gerekıyo haberın olsun
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
75
yok galıba yaf bızdekı mzlerı aramıyosun galıba sen umarım bulabılırsın

mıllet bunları unuttu sımdı herkes cınlılere yonelıyo
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Evet sayın abilerim&arkadaşlarım...

Beklediğim parçalar gelmiş bulunmakta ve şu dakikadan sonra birkaç saat içerisinde güneş yeniden doğacak Allah'nasip ederse...Gelişmeler sıcağısıcağına aktaracağım.Tamamladığımda eserimin birkaç fotosunu da koyarım buraya Allah yardımcım olsun:p
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
nazar degmesın yaf ama bıraz temızlık yapman gerekıyo haberın olsun
o resmin altında bursa mt sayfası var geziden geldim o zaman dönüş yolunda çekmiştim bide oraya bak istersen :)
http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/17621-[bursa-mt]-144.html

Evet sayın abilerim&arkadaşlarım...

Beklediğim parçalar gelmiş bulunmakta ve şu dakikadan sonra birkaç saat içerisinde güneş yeniden doğacak Allah'nasip ederse...Gelişmeler sıcağısıcağına aktaracağım.Tamamladığımda eserimin birkaç fotosunu da koyarım buraya Allah yardımcım olsun:p

hani nerde benim resmim (eser ceylan):)şaka bi yana inşallah istediğin gibi toplarsın:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
headhunter dostum motorun bitmiş halini merakla bekliyoruz toparlanma aşamalarınıda cekersen iyi olur ve son halini kendine iyi bak ğörüşürü z
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
bencede biraz motorunu yikasan iyi olur gorunumu hos degil :cat:

arkadaşlar yapmayın gözünüzü seveyim resimden alıntı yapana kadar altındaki topice bi bakın,eğer bakarsanız inegöl cerraha gittiğimi ve o gün de havanın yağmurlu olduğunu göreceksiniz.yoksa doğadan daha inegöle girerken arkadaşı eve bıraktım bursaya kendi evime gittim.yıkama bakım tamiri kendi garajımda yapıyorum.biraz daha dikkatlı forumları okursanız ön yargıya hucum etmeden daha sağlıklı ve paylaşımcı olacağınıza eminim.saygılar sevgiler...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
merhaba abilerim&arkadaşlarım

çalışma anımda yanımda fotoğraf çekecek kimse olmadığı için başta çekemedim.Ama sonra yardıma gelen kankam bir iki foto çektiydi sanırım onun telefonuna bi el atmam gerek:p bir de elektrik tesisatının fotoları var.Unutmayım diye onları çekmiştim:queen:

dün 18:10 da başlayıp 21:15 te yemek molası ardından 22:00dan 00:30 a kadar motorda dahil olmak üzere çoğu şeyi yerine yerleştirdim.elektrik tesisatında yaptığım bir yanlışlık nedeni ile kafamın karıştığı anda,
-eeeeeeh yeter beeea:pr:"deyip takımları toplayıp yattım. sabah sakin kafayla elektrik sistemini baştan kontrol ederek gözden geçirdim hatayı bulup düzelttim ve marşlayacam derkeeeeen.Bi de baktım buji kablosu yerinde değil.tam 1 saat aradım aradım bulamadım sonra iki parça kabloyu birleştirerek doğru kablo almaya gittim.Ordan Şöförler odası binasına ehliyetimi almaya ve sonra Özgür bir biçimde yollara geri dönmenin sevinci yaşayarak sizlere yazmaya geldim:cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Sıra geldi foto.laraaa

Bu fotoğrafı dün gece 23:33’te tesisatı ve motoru bağladıktan sonra dinlenmek için oturduğumda çektim daha öncesinde sadece şasi ile kendimi çekicektim ama heyecandan ve aceleden üşenipte çekmeye tenezzül etmedim:p


Burası da kafamı dinlemek için hemen hemen hergün çıktığım Bozdağ’ın tepesi.Burdayken o kadar rahatlıyorum ki…anlatamam.Eskişehir ayaklarımın altında nefis bir manzara.(akşamları daha bi güzel oluyor,şehrin ışıkları cıvıl cıvıl yanıyorlar)



Toplarken ki resimleri henüz almadım arkadaştan.Alınca onları da hemen upload ederim.
Saygılarımla… headhunter251
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst