MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
bunda yıllıar önce vardı mz etz 251 gri,orjınal alman 93 yılları olamlı arka tekerlegi önden büyüktü ve hiç bizdeki modelden de bi yerde görmedim.motor süperdi sesi filan gercekten de güzel makinalar...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bunda yıllıar önce vardı mz etz 251 gri,orjınal alman 93 yılları olamlı arka tekerlegi önden büyüktü ve hiç bizdeki modelden de bi yerde görmedim.motor süperdi sesi filan gercekten de güzel makinalar...

Arka tekerleği önden büyük olan mz.... :silent::silent::silent::silent::silent:
Sanırım biraz modifiye edilmiş... :):) Yoksa fabrika çıkışları hep arkalar ufaktır.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
:) ewtt arka tekeri kck olanlarıda bilirim,301 ler mesela onlardanda vardı tabi ama bizimkinin lastiklerinden kcktü.mz türkiyede kanuni tarafından üretildikten soraki modellder böyle orj. almanlarda da var tabi ama dedigim gibi tekerlek byk fabrikadan öyle,modifiye deil tabiki ama yerli üretimlerde kck olabilir. resimlerini bulursam eklerim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bulabilirsen bir resim koyabilirmisin?........... Merak ettim şimdi... :)
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
:cat:mrb arkadaslar daha onceleride sayfaya yazmistim 100 km giderken gazi kestigimde motor devirsiz kalmis gibi yani her eksoz vurusunda silkeliyordu rolanta ayarida iyi gecen gun 3. viteste giderken bing kabrator kullaniyorum rolanta ayarini biraz dusurdum simdi cok az yapiyor ama neredeyse stop edecekmis gibi kirmizi isik sonmuyor acaba bing degilde 90 modellerin kabrotor taksam olurmu yoksa kullandigim kabrator tikalimi motorun boyle dengesiz calismasindan dolayi siyah tapanin oldugu yerden yag atmasi normalmi ama suanda yag akitma olayi yok rolanta ayarini dusurdugumdenmi bilmem yagina bakacaktim alttan bosalttim 500 gr yag cikti hepsi bosalsin diye vites kolunun orada ufak vida var onuda cozdum 50 /100 gr da oradan akti yani motorda 100 gr yag kalsa yagini kontrol etmek icin vidasini cozmus olsan yine yag akacak tuhaf yani birde calistirma kolunun icindeki yay kirik galiba motoru casilstirdigimda yukari atmiyor acaba kendim yapabilirmiyim birazda olsa elimizden tamir isleri gelir hayirli surusler:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
186
az yakması için karbüratör memesini ve emme manifoltunun girişini ufalltım.Son sürat 130 km yapıyor.Ama biraz oynarsan 150-160 görür.arkadaşlar bu 301 mzden alıntı.bu şekilde 100km de kaç lt yakar?yardım ederseniz sevinirim:)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
5
MZ ETZ 150R Türkiyede tek

İşte buda benim mz 3 senedir motor bende aldığımda tabi bakımsızdı ama ben onu bakımsız bırakırmıyım hiç kendim motordan anlarım 5.vitesten atma, performans düşüklüğü gibi sorunları vardı geçtiğimiz kış full bir bakım yaptıktan sonra şimdi 150 cc (2 zamanlı) 14hp olmasına ragmen motor 130km/s hızı görüyor :cat: tabi ufak modifiyeler sayesinde yani 250 cc yi aratmaz (orjinal alman mz 1991 model, depo yeni logo, 18' arka jant, 15 ön dişli, çift hella korna, 100w halogen beyaz ampul, kafa grenajı vb.)

thecno0304640x512.jpg

thecno0306640x512.jpg

thecno0309640x512.jpg

thecno3005640x512.jpg

thecno3008640x512.jpg
 
Katılım
2 Mar 2009
Mesajlar
8
Merhabalar :)

Daha bugün 91 model alman 251 etz aldım. daha önceden birçok motor kullanmıstım. ancak bu makina bambaska gerçekten bambaska bir motor. belki çok yakıyor ama gerçekten değiyor. kesinlikle motor alacaklara tavsiye ettiğim bir makinadır :)
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
1
MZ 251 için yedek parçalar..

slm gençler elimde orjinal 91 model Mz 251 bir motorsiklet var uzun süredir kullanmıyorum. ön çatalı kaza sonrası yamulmustu o yüzden kullanmıyorum artı aracım var. şimdi mz kullanıcıları için gerekli yedek parça şeklinde parçalayıp satmak istiyorum . tüm parçalar orjinal ve çalısır vaziyettedir. ilgilenen arkadaslar bana [email protected] dan ulaşabilirler.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bunda yıllıar önce vardı mz etz 251 gri,orjınal alman 93 yılları olamlı arka tekerlegi önden büyüktü ve hiç bizdeki modelden de bi yerde görmedim.motor süperdi sesi filan gercekten de güzel makinalar...

arkadaşım senin bahsetiin MZ etz 250 aslında ön ve arka teker 18 dir ama arkada lastik geniş olduğundan büyük duruyo ayrıca şase de daha uzun depoda kare şeklinde uzun 90 yılarda bunlar bulgaristanda polis motoruydu zaten ilk etz olarak onlar çıktı 1987 de ondan sonra etz150 ve en sonunda 1989 da tipi değişip şimdiki bildiğiniz mz ler çıktı.
etz 250 lerin yol tutuşu çok daha iyidi ama pek üretilmediler şase zayıf geldi ondan kısaldılar bence.

ayrıca isteyen varsa amcamda iki tane mz var satılı biri 301 97 model herşeyı tamam bide 251 96 model ama vergileri ve muaenesi yok ikiside yürür vaziyete ve ikisine 1500 lira istiyo isteyen varsa yardımcı olurum.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
arkadaşım senin bahsetiin MZ etz 250 aslında ön ve arka teker 18 dir ama arkada lastik geniş olduğundan büyük duruyo ayrıca şase de daha uzun depoda kare şeklinde uzun 90 yılarda bunlar bulgaristanda polis motoruydu zaten ilk etz olarak onlar çıktı 1987 de ondan sonra etz150 ve en sonunda 1989 da tipi değişip şimdiki bildiğiniz mz ler çıktı.
etz 250 lerin yol tutuşu çok daha iyidi ama pek üretilmediler şase zayıf geldi ondan kısaldılar bence.

ayrıca isteyen varsa amcamda iki tane mz var satılı biri 301 97 model herşeyı tamam bide 251 96 model ama vergileri ve muaenesi yok ikiside yürür vaziyete ve ikisine 1500 lira istiyo isteyen varsa yardımcı olurum.

:) bak bunu söyledigin iyi oldu inandıramıyacakdım resimleri bulamadım cünkü,ön_arka tekerler konusunda haklı olmalısın arka teker kalındı ve sasede uzundu depoda aynen öyle...hey gidi mzzzzz
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba, ben Rıdvan Bursa'dan. aranıza yeni katıldım babama ait 89 model alman MZ etz 251 kullanıyorum 1 buçuk aydır, çömez bi mezci olaraka aranızda olmak çok güzel.
44 sayfanın hepsini de okudum ve çok güzel şeyler öğrendim (mekanik konusundan ve motordan her nekadar çok bişey analamasam da ) :)
bilgisini paylaşan herkese teşekkür etmem lazım, bundan sonra ben de buradayım
saygılar, kazasız sürüşler...
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
1
arkadaşlar bende 301 mz var satmayı düşünüyorum ne kadara gidiyo bunlar 2001 model
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
186
1500-2000 arası birşeyler sahibinden.com bakabilirsinhttp://www.sahibinden.com/search.php?b[search]=mz&c=89475
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
http://img27.imageshack.us/img27/5159/1000281v.jpg,
http://img27.imageshack.us/img27/9002/1000283e
http://img268.imageshack.us/img268/771/1000284f.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/1760/1000296a

Arkadaşlar lar uzun zamandır eklemek istediğim fotoları ekliyorum benim motorun, sonunda ehliyetide aldık yavaş yavaş sürmeye başladık MZ imizi burda yazılanların gerçekten hakkını veren bi motor seri ve çok güçlü herkese bir seferde olsa denemelerini tavsiye ederim iyi günler herkese..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
http://img27.imageshack.us/img27/5159/1000281v.jpg,
http://img27.imageshack.us/img27/9002/1000283e
http://img268.imageshack.us/img268/771/1000284f.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/1760/1000296a

Arkadaşlar lar uzun zamandır eklemek istediğim fotoları ekliyorum benim motorun, sonunda ehliyetide aldık yavaş yavaş sürmeye başladık MZ imizi burda yazılanların gerçekten hakkını veren bi motor seri ve çok güçlü herkese bir seferde olsa denemelerini tavsiye ederim iyi günler herkese..

Güzel motor..Allah kazadan saklasın.... Güle güle binin... :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
8
arkadaşlar,
depoda ve yan kapaklardaki boyada hasar var(alttaki astar rengi gözüküyor).
size sorum, kendim boyayabilirmiyim ? sprey boya+ sprey verinik iş görürmü yada önerdiğiniz bi boya var mı? yoksa illa kaportacıda mı boyatmalıyım?
eğer önerdiğiniz bi boya olursa, elim yatkındır kendim boyayabilirim diye düşünüyorum.:)
önerilerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
saygılar , kazasız günler
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
8
Arkadaşlar selam 20 gün önce adana da bi uçuşum vardı gitmişkende tesadüfen gezerken bi motosiklet yedek parça satan bir yere girdim benim motora yağ, bi takım şeyler aldım, ellerinde MZ ait bütün parçalar var ihtiyacı olan vardır diye numarasını veriyim isteyene kargoyla gönderiyolar Camgöz motor 0322 352 17 47 ben eksöz koltuk ve çamurluk istedim hepsinin orjinalleri mevcut göderiyolar herkese kolay gelsin ...


az önce verdiğiniz numarayı arayıp sorduğumda ; mz yedek parçası olmadığını söyleyip ve herhalde yanlış aradınız deyip kapattılar. numarayı kontrol edip tekrar yazabilirmisiniz ve ayrıca aldığınız eksoz ve koltuğun fiyatlarını da söylerseniz çok sevinirim
iyi günler, kazasız sürüşler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst