- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
selam on fren balatalari nasil degisiyor bilen varmi
Fren kaliperini sökeceksin.Kaliberin içinde balataları tutan 2 tane pim olması lazım.O pimleri söküp yeni balataları takacaksın :cat:
selam on fren balatalari nasil degisiyor bilen varmi
slm bende kanuni200 racer var.. motorla gezdikden bi süre sonra stop ettiğimde bir daha çalışmıyor iyce dinlendiğinde bu 1 - 2 saat sonrafalan çalışıyor.. ateşleme sisteminde hepsi yeni orda sorun yok bucu ateşliyor ama bana kalırsa kalbiratörde bir sorun var sizce pislik olabilirmi motr rolantte çalışıyo ama kaza basınca yemiyor sitop ediyor bu arzayı nasıl onarabilrm..
Fren kaliperini sökeceksin.Kaliberin içinde balataları tutan 2 tane pim olması lazım.O pimleri söküp yeni balataları takacaksın :cat:
:cat:fren kaliperini soktum bahsettigin pimlerden once kaliperin obur tarafinda iki vidayida soktum her tarafi yaga batirtim dedigine gore iki tane pimi pense gibi aletle asilsam sokulurmuydun acaba birde balatalari tutan arti + seklinde tel parca var onuda takmak icin baya ugrastim fren yagini tekrar kutuya doldurduktan sonra kaliperin ust tarafinda vida var hafif cozdukten sonra freni pompalayip yag geldindemi bahsettigim vidayi sikistiracam degilmi arbalardaki fren yagi ile mz lerin fren yagi aynimi acaba tanidigim arac tamircileri varda onlardan bir cay bardagi alsam yeter bana selam:rendeer::rendeer:
Fun lar alman değil.... Ama kalite olarak fena değiller... Güzel kaçar ama çok yakar...301 FUN modelleri almanmı, Kanuni MZ'mi? Alınırmı? yoksa 1991'e kadar başka modelmi alayım? Alp ağbi önceki yorumlarda funları iyi demiş ama 301 ler içinde bir yorum yapmış. Ne dersiniz? Bilhassa tecrübe etmiş arkadaşlardan yorum bekliyorum. Alp ağbi girerse tabi ondanda yorum bekliyorum.
ön balataların yeni olduğu için bir süre bunu yapacaktır. Eğer diskte yamukluk yoksa tabi. Arabada bile yapıyor. Yakında geçer bence. Motoru zorlamasına gelince çok tatlı bir meyilde boşta ve çalışmazken motoru elle tut hiç itekleme (3-4 dercelik) motorun gittiğini göreceksin. Çünkü elle çevirince bile 3 tur kadar dönüyormuş. Bence yürürken insana sinek konunca nekadar zorlanıyorsa motorunda okadar zorlanır. Tabi aşırı tecrübem yok. Yinede tecrübe etmiş ve bilgisi çok iyi olan arkadaşların notlarına göre hareket edersin.:rendeer: mrb arkadaslar bu formda arkadasin biri yazmisti mz 251 lerin on zincir dislisi 20 veya 21 demisti gecen gun saydim 19 tane disi var olabilirmi birde on balatalari yeni degistirdim moto ayakligina aldigimda elimle hizli bir sekilde donduruyorum iki uc tur anca donuyor motor hareket halindeyken motoruda zorlar degilmi ne yapmam lazim selamlar![]()
:rendeer: mrb arkadaslar bu formda arkadasin biri yazmisti mz 251 lerin on zincir dislisi 20 veya 21 demisti gecen gun saydim 19 tane disi var olabilirmi birde on balatalari yeni degistirdim moto ayakligina aldigimda elimle hizli bir sekilde donduruyorum iki uc tur anca donuyor motor hareket halindeyken motoruda zorlar degilmi ne yapmam lazim selamlar![]()
ön balataların yeni olduğu için bir süre bunu yapacaktır. Eğer diskte yamukluk yoksa tabi. Arabada bile yapıyor. Yakında geçer bence. Motoru zorlamasına gelince çok tatlı bir meyilde boşta ve çalışmazken motoru elle tut hiç itekleme (3-4 dercelik) motorun gittiğini göreceksin. Çünkü elle çevirince bile 3 tur kadar dönüyormuş. Bence yürürken insana sinek konunca nekadar zorlanıyorsa motorunda okadar zorlanır. Tabi aşırı tecrübem yok. Yinede tecrübe etmiş ve bilgisi çok iyi olan arkadaşların notlarına göre hareket edersin.
Arkadaşlar 2000 model 125'lik elden marşlı tek elden kullanılmış, temiz olduğuna inandığım bir MZ var ve almayı düşünüyorum, fiyatı, yakıt tüketimi, tepkimesi, vs. teknik hususları hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Önerilerinizi bekliyorum. 301 MZ.imi yakıtı nedeniyle bu motorla değiştirmek istiyorum, Selamlar herkese.
ARKADAŞLAR KENDİ YAZIMIN ALINTISIDIR, YUKARIDAKİ YAZIYI BELKİ ADAM YERİNE KOYARDA BİRİSİ CEVAP VERİR DİYE YAZMIŞTIM, YANILMIŞIM...
ZAMANINIZI ALDIM, GÖZLERİNİZİ AĞRITTIM, ZİHNİNİZİ BULANDIRDIM, YORDUM, SIKTIM, ÜZDÜM, SİZLERİ ZOR DURUMDA BIRAKTIM NE OLURSUNUZ BENİ AFFEDİN, BAĞIŞLAYIN, BEN ETTİM SİZ ETMEYİN, BİR YANLIŞA DÜŞTÜM BU SORUYU SORARAK... EĞER BÖYLE OLMASA BİR ALLAH KULU CEVAP YAZMA ZAHMETİNDE BULUNURDU, SUÇ BENDE, KABAHAT BENİM, LÜTFEN BAĞIŞLAYIN, AFFEDİN, BAĞIŞLAMAK BÜYÜKLÜKTÜR SÖZ BİR DAHA BİR ŞEY SORMAYACAĞIM, ELİNİZE DÜŞTÜM...
ZOR İŞTİR İKİ SATIRLA CEVAP VERMEK, BİR FİKİR BEYAN ETMEK, GÖRÜŞ PAYLAŞMAK, YARDIMCI OLMAK, GÖNÜL ALMAK.
SİZİ YORDUM TEKRAR ÖZÜR DİLERİM, DOYUMSUZ CEVAPLARINIZ İÇİN MİLYONLARCA KEZ TEŞEKKÜRLER HERKESE.................
güzel kardeşim kişisel algılama.
kimse cevap yazmadığına göre,burda o motoru kullanan yada teknik bilgilerini bilen
yok demektir.