Mz etz251

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
biz yıllarca 4 zamanlı motorların cazibesine kapıldık kulaklarımız ne zaman 4 zamanlı bir motor sesi duysa bu ne diye bakardık çünkü çin mallarından önce 90 ların başında piyasada bizim ekonomik olarak alabileceğimiz mz, java, mobyleete, peugeot vardı dedem gününden kalma bmw ve benzerlerinin fiyatı bile iyiydi, mz dediğiniz gibi 2 zamanlıdır ama şimdi arkaya baktığımda onunla gittiğim yolları düşünüyorumda motormuş diyorum, ben 150 lik, 250-251 lik ve 301 kullandım, yüksek olmasından dlayı çok rüzgar alıyor ve kilosuda hafif geliyor en büyük şikayetim bu kullanacağın yerde muhakkakkarbüratör hava ayarı yaptır 2 zamanlı motorlar rakım ve nem oranından çok etkileniyor örneğin konyada 100 km de 3-3,5 lt yakıyorsa manisaya geldiğinde ayar yaptırmazsan 10 lt yakıyor arkana bakmadan binersin temizse

Çok enteresan bi motor o zaman bu mz ler , ağırlıktan bahsedilmiş çok mu hafif , rüzgar yiyorsa ön tarafa bi cam taktırırız , yakıt tüketiminde de 3 kata kadar öyle bi fark olacağını sanmıyorum ki şuan bende çift zamanlı kullanıyorum öyle bi fark görmedim.

Birde bugün eski bi Mz kullanıcısı bi arkadşla görüştüm , uzun yolda biraz yorduğunu söyledi ama görüntü itibariyle rahat bi motosiklet görüntüsü var bilmiyorum yani:silent:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel motosiklettir MZ ler Kendi zamanlarının kralıydı şimdide çoğu motosikletten daha iyidirler :cat:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki son verilere göre ne kadar yakıyordu , sonuçta 250 lik ve 2 zamanlı ama gerçekten bnm gibi 100 lükten başka bişeye binmeyen birisi için etkileyici bi performansı vardır heralde:)

http://www.sahibinden.com/1993_tertemiz_alman_mz_etz_150WQQaXQQ4961560WQQpXQQdisplayitem?

Sizce bu ilandaki yakıt tüketimi gerçekçi mi:silent:
O ilandaki motorun sahibi akrabamdır..:cat:

Gerçekten 3 Lt yakıyor motor defalarca denedik..:)çok seri ve hızlı 135-140 yapıyor..:wiinkk:

Fiyat biraz pahalı ama deyer siz motoru görseniz tertemiz..:cherry:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
O ilandaki motorun sahibi akrabamdır..:cat:

Gerçekten 3 Lt yakıyor motor defalarca denedik..:)çok seri ve hızlı 135-140 yapıyor..:wiinkk:

Fiyat biraz pahalı ama deyer siz motoru görseniz tertemiz..:cherry:

Fiyatı bence gayet makul sonuçta made in german alıyorsun harbi alman ürünü
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
korkut 250,O da doğru ya mükemmel bir makina yakıtları da çok değil
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kastamonuda bir arkadaşımda vardı .Senelerce bindi çok memnundu ..Bence çin motosikletlerinden çok çok iyi...:cat:
Çin malı motosikletlerle Mz'i aynı cümlede kullanman bile yanlış :wiinkk:

Mz'den sağlam motor tanımıyorum cub 90 hariç :cherry:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
deli gibi yakıyor içiyor resmen ama seriliğini dayanıklılıgını arayacagım için değiştirmiyorum. enduro-racing-cross hepsi hepsinden biraz özellik var makinada. kaldırımdı çukurdu tümsekti bozuk yoldu dinlemez. kaza yap kaldır devam et. tekrar calıstırmana gerek yok düştükten sonra yerde calısmaya devam eder zaten. ölüsü bile kafa diker, bu hurdayamı biniyorsun diyen artçıyı bindigine pişman eder. kendine has sürüş zevkide cabası. abartmıyorum umarım makinamı:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sergeant,Mz Etz 150 Suzuki AN 125 ile aynı yakıyor..Hangisi geçer sence ?
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
2
merhaba arkadaslar 2 zamnalı motor devrı bıttı artık bende mondıal 125 kt var kocaelıden tekırdağ'a kontak kapamadan gıttım 350km 10 lt yaktı
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kuzgun 59-41,Kt 125 ile 350 km'de 10 Lt yaktım diyorsun 2 zamanlı devri bitti diyorsun..fakat senin motor mz etz 150 ile aynı yakıyor ve mz etz 150 senin motoru 5.vitese ihtiyaç duymadan geçer :farao:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
kuzgun 59-41,Kt 125 ile 350 km'de 10 Lt yaktım diyorsun 2 zamanlı devri bitti diyorsun..fakat senin motor mz etz 150 ile aynı yakıyor ve mz etz 150 senin motoru 5.vitese ihtiyaç duymadan geçer :farao:


:cat::cat::cat:

üstad ama arkadasın dedigide dogru 2 zamanlı devri bitti çinlilerin devri başladı malesef o kadar kötü durumdayız :) mondial - asya vs. bu motorların 5 yasını goren modeli olacakmı merak ediyorum:bounce: MZ ler yine yollardayken..
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
75
arkadaslar kım ne derse desın mz ler hep ayrı olacaktır ıster daga cık ıster asfaltta gıt herzaman ayrı bı surus keyfı vardır. saglamlık konusunu tartısmıyorum bıle.
ben ılk motorla 4 yıl once tanıstım ve ılk motorumda 251 mz hala onu kullanıyorum (acemılıkler devırsız kullanmalar ) herseye ragmen tas gıbı saglam burda da resımlerı var mz sahıplerı baslıgı altında 13 yada 14 . sayfada mavı renktekı motorsıklet 4 yıl boyuncada yaptıgım masrafta 1 tane yenı bujı aldım ve 2 kez de sambıyel degıstırdım daha bı motordan ne ısteyebılırımkı parcası ucuz ve bol saglam bı makına
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
125 kt 350 km de 10 litre cok yakmış hatta köpürtmüş bende 251 mz var oda 10 litreyle 320 km ğidiyor biliyorsun iki zamanlı 250 cc şimdi hanğisi cok yakmış mz bir klasik

ayrıca kt 125 mz le mukayese bile edilemez sinyaller plastik far plastik ön tarafta bir dalsan paramparca olur ön takım titreşim cok titremekten motorun her yeri kırılıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sergeant,Mz'i hiçbirine değişmem alıp bir kenara koymayı düşünüyorum.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Arkadaşlar kendine göre her motosiklet iyidir ama mz leri çin motosikletlerle kıyaslamayın o bir alman ürünü herkez bilirki dünyada otomobil olsun motosiklet olsun onlardan sağlam yapan yoktur kaliteden asla ödün vermezler.Şimdi arkadaşın dediği gibi 5 sene sonra 92 model mz yine yollarda olur ama çin motosikletleri için aynı şeyi söylemek zor ..Amacım çin motosikletlerini kötülemek değil ama öbürü alman ürünü doğruya doğru yani....:cat:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
7
flowcunun da bir 251 i var kankı uçakla aynı gidiyo mz alacaksın tabiiki motoru dinleyince rahatla kıyas yapmayın diğer motorlarla motor zevk verecek bir kere ...çek çek al bide mz i çeekkk..bummmmm vııııııııı
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
104
arkadaşlar mz 251 benim eski kullandığım motordu. motor 1 litre benzin ile 20 km gidiyor şehir içinde kalkış hız süper 6 sene kullandım sadece debriyaj telini degiştirdim 7000 km yol yaptım banamısın demedi kanuni 150 cc aldım pişman oldum sattığıma alacak arkadaşa hiç tereddütsüz al derim cok sağlam motor surat ve hız buna paralel vibrasyon sıfır yani hiç düşünmeden alınacak bir motor bendeki 1999 modeldi kolay gelsin
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
112
İstanbulda bu mz 251 motorsikletlerin motoru ve parçalarını nerde bulabilirim? Tek motoru kaç kilodur? tek başıma taşıyabilrimiyim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst