- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
- Konu Yazar
- #1
Ya arkadaşlar sizce nasıl bi motor bunlar , ilanlarda 90-95 modeller var Orjinal alman falan deniyo , uzun yola gider mi bunlar , rahat mıdır , vibrasyon ne durumdadır , ortalama kaç km hızla seyiredebilirsiniz ve yakıt tüketimi nasıldır ; eski teknoloji belki ama alınmasını tavsiye eder misiniz?
http://www.sahibinden.com/1990_model_alman_mzWQQaXQQ4711413WQQpXQQdisplayitem?
Bu da ilanı
http://www.sahibinden.com/1990_model_alman_mzWQQaXQQ4711413WQQpXQQdisplayitem?
Bu da ilanı