Mz etz251

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya arkadaşlar sizce nasıl bi motor bunlar , ilanlarda 90-95 modeller var Orjinal alman falan deniyo , uzun yola gider mi bunlar , rahat mıdır , vibrasyon ne durumdadır , ortalama kaç km hızla seyiredebilirsiniz ve yakıt tüketimi nasıldır ; eski teknoloji belki ama alınmasını tavsiye eder misiniz?

http://www.sahibinden.com/1990_model_alman_mzWQQaXQQ4711413WQQpXQQdisplayitem?

Bu da ilanı:)


Bu ilan benim......:cherry::cherry:

Motor hala bende eğer düşünürsen Satabilirim....:cat::cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
babaçi;845684' Alıntı:
olaya bak yahu ben demin bakmıştım ama uyanamadık işi :mrgreen:

Uyanda balığa gidelim.........:queen::queen::queen:

Arkadaki er-5 te benim motor.....
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
45
seyhan 301 le aynıysa uzun yola gider ama riskli heran yolda bırakabilir ama kalıcı sorun vermez. eğer böyle bişe düşünüyorsan 301 ler 500 600 den başlıyor fiyatı 2002 model 1000 1200 e güzel 2003 bi makine alırsın
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
seyhan 301 le aynıysa uzun yola gider ama riskli heran yolda bırakabilir ama kalıcı sorun vermez. eğer böyle bişe düşünüyorsan 301 ler 500 600 den başlıyor fiyatı 2002 model 1000 1200 e güzel 2003 bi makine alırsın

Fotodaki resmi İzmirde çektim... Ara sıra tatile gelir arkadaşım... Kendisi ankarada.......

Kaldıki sen seyhanı alman mz le bir tutmayıp daha üstün görünümüne soktun... O motor türkiyeyi dolaştı , 2 tur daha atsa tık demez.....:wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
45
Fotodaki resmi İzmirde çektim... Ara sıra tatile gelir arkadaşım... Kendisi ankarada.......

Kaldıki sen seyhanı alman mz le bir tutmayıp daha üstün görünümüne soktun... O motor türkiyeyi dolaştı , 2 tur daha atsa tık demez.....:wiinkk::wiinkk:

bilmediğim için aynıysa dedim ve düşüncemi yazdım:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bilmediğim için aynıysa dedim ve düşüncemi yazdım:)


Bilmediğini anladım... Ama yorumunu yanlış değerlendirenler olcak...Yanlış yönlendirme yapmamak için alıntılı yazdım..Taşlamak için değil...:rendeer:

Şu su götürmez gerçekki seyhanda bir kanuni... Ve alman Mz lerle asla kıyaslanamaz.....:cat:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
45
Bilmediğini anladım... Ama yorumunu yanlış değerlendirenler olcak...Yanlış yönlendirme yapmamak için alıntılı yazdım..Taşlamak için değil...:rendeer:

Şu su götürmez gerçekki seyhanda bir kanuni... Ve alman Mz lerle asla kıyaslanamaz.....:cat:

tamam ya amma kıymetli motorun varmış:p şaka tabiki yanlış anlamaz umarım ama illaki o motoru araştırıyorsa illaki bilgisi vardır hangisinin daha iyi olduğuyla ilgili. bak sayende bende öğrendim:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tamam ya amma kıymetli motorun varmış:p şaka tabiki yanlış anlamaz umarım ama illaki o motoru araştırıyorsa illaki bilgisi vardır hangisinin daha iyi olduğuyla ilgili. bak sayende bende öğrendim:)

Mz lerin hakkı yeniyor piyasada... Değeri yeteri kadar anlaşılmadı hiçbir zaman.... Bundan sonrada anlaşılacağı yok....

Buna sinir oluyorum... :pr::pr::pr:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Ya arkadaşlar sizce nasıl bi motor bunlar , ilanlarda 90-95 modeller var Orjinal alman falan deniyo , uzun yola gider mi bunlar , rahat mıdır , vibrasyon ne durumdadır , ortalama kaç km hızla seyiredebilirsiniz ve yakıt tüketimi nasıldır ; eski teknoloji belki ama alınmasını tavsiye eder misiniz?

http://www.sahibinden.com/1990_model_alman_mzWQQaXQQ4711413WQQpXQQdisplayitem?

Bu da ilanı:)
Gençlik yıllarımda uzun süre kullanmıştım.Taş gibi motordur.Son derece ataktır.Son sürati 140 km civarındadır.Farları bizim şimdi kullandığımız motorlar gibi mum ışığı gibi değil.Harika.İstediğin her yere(bağ-bahçe, otoyol, uzun yol-kısa yol)rahatlıkla gidersin.Tek mesele iki zamanlı olduğu için yakıtı daha fazla tüketiyor olması.Motoru alacaksan orjinal olup olmadığını da araştır derim.Jantları bana orjinal gelmedi gibi !
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
MZ 251'i uzun yıllar kullandım, Yeniçeri arkadaşımın yorumunun her bir satırına katılıyorum. Kesinlikle çok sağlam ve sorunsuz bir motor, orjinal ve temiz bir MZ in insanı yolda bırakma olasılığı neredeyse şu an aldığımız (cin malı olmayanları kasdetiyorum) motorlarla aynıdır. Yağ seviyesinde eksiklik olmazsa kesinlikla sorun çıkarmaz, düşük devirlerde fazla atak değildir ama devrini aldığı zaman bayağı bir atak ve güçlüdür, her türlü koşulda ilerler, vibrasyon yalnızca rolenti ve düşük devirde vardır, yüksek devirlerde yola çok rahat gider. Ve bir arkadaşta 98 model tamamıyla orjinal, siyah renkli, harika bir motor var satlık.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Bu ilan benim......:cherry::cherry:

Motor hala bende eğer düşünürsen Satabilirim....:cat::cherry:

:cherry: Abi senle birebir tanışmasakta forumda yazılarını okuyorum senin olduğuna bende uyanamadım:p , bütün ilanları şöyle gezerken rengi duruşu falan hoşuma gittiği için ve konuyu açarken önümde bu ilan olduğu için link olarak senin motoru koymuşum:)

Şu an motoru araştırma evresindeyim , sanırım 2 zamanlıymış , heralde nerden baksan bi 4 lt yakar ama görüntü falan çok hoşuma gitti , yedek parça falan bide bunlar eski modeller sık arıza çıkartır mı , uzun yolda yapmayı düşünüyorum , baktım fiyatlar çok uygun zaten çok parada yok böyle birşey işi mi görür mü:silent: ama 4 zamanlıları olsa çok hoş olurmuş:)

Diğer tüm arkadaşlar bilgilendirdiğiniz için tşk ederim , bunlar Alman , Çin alcağımıza bunları almak daha iyi bence ama işte model eski ve yedek parça sıkıntısı falan...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:cherry: Abi senle birebir tanışmasakta forumda yazılarını okuyorum senin olduğuna bende uyanamadım:p , bütün ilanları şöyle gezerken rengi duruşu falan hoşuma gittiği için ve konuyu açarken önümde bu ilan olduğu için link olarak senin motoru koymuşum:)

Şu an motoru araştırma evresindeyim , sanırım 2 zamanlıymış , heralde nerden baksan bi 4 lt yakar ama görüntü falan çok hoşuma gitti , yedek parça falan bide bunlar eski modeller sık arıza çıkartır mı , uzun yolda yapmayı düşünüyorum , baktım fiyatlar çok uygun zaten çok parada yok böyle birşey işi mi görür mü:silent: ama 4 zamanlıları olsa çok hoş olurmuş:)

Diğer tüm arkadaşlar bilgilendirdiğiniz için tşk ederim , bunlar Alman , Çin alcağımıza bunları almak daha iyi bence ama işte model eski ve yedek parça sıkıntısı falan...

Hiç bir arıza çıkarmıyor..Çıkarsada piyasada kum gibi çok ve aşırı ucuz... Uzun yolda bile mükemmel performansı var...Hiç durmadan (sadece benzin almak) izmirden ankaraya gidiyor...

Ben 12 sene bindim sattığım mz e bir kere yolda koymadı..... Ayrı bir sempatizanlığım var kendisine....:cat::cat:

O motor arkadaşımın ama benim say.....:p:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Peki son verilere göre ne kadar yakıyordu , sonuçta 250 lik ve 2 zamanlı ama gerçekten bnm gibi 100 lükten başka bişeye binmeyen birisi için etkileyici bi performansı vardır heralde:)

http://www.sahibinden.com/1993_tertemiz_alman_mz_etz_150WQQaXQQ4961560WQQpXQQdisplayitem?

Sizce bu ilandaki yakıt tüketimi gerçekçi mi:silent:

2.8 normal aslında...Ama motorun eski olması teknolojiden dolayı 4 lt civarında yakar..Ama kesinlikle geçmez...

1 depo ile ankara dan antalya ya indim daha yedeğe de geçmemişti... 17 lt tankı var...:cat:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
MZ iyi motordur, benim ilk göz ağrım, MZ251. Motor sesini özlediğim olur- çın - çın - çın alanada satanada hayırlı olsun.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
mz iyidir çin motorlarına ğöre parcası daha ucuz ve daha da kolay bulunabilir ve daha saglamdır
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
14
biz yıllarca 4 zamanlı motorların cazibesine kapıldık kulaklarımız ne zaman 4 zamanlı bir motor sesi duysa bu ne diye bakardık çünkü çin mallarından önce 90 ların başında piyasada bizim ekonomik olarak alabileceğimiz mz, java, mobyleete, peugeot vardı dedem gününden kalma bmw ve benzerlerinin fiyatı bile iyiydi, mz dediğiniz gibi 2 zamanlıdır ama şimdi arkaya baktığımda onunla gittiğim yolları düşünüyorumda motormuş diyorum, ben 150 lik, 250-251 lik ve 301 kullandım, yüksek olmasından dlayı çok rüzgar alıyor ve kilosuda hafif geliyor en büyük şikayetim bu kullanacağın yerde muhakkakkarbüratör hava ayarı yaptır 2 zamanlı motorlar rakım ve nem oranından çok etkileniyor örneğin konyada 100 km de 3-3,5 lt yakıyorsa manisaya geldiğinde ayar yaptırmazsan 10 lt yakıyor arkana bakmadan binersin temizse
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst