Mz Etz 251 Modifiye Yardim

Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Merhaba arkadaslar bnm mz etz 251 motorum var.Bu motoru modifiye etmek istiyorum.Sitede bu motorla ugrasmis arkadaslar varsa, bana yol gosterirse cok sevinirim.Yardimlarinizi bekliyorum.:queen:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
55
kardeş hoşgeldin ilk msj benden olsun..
modifiye derken motor modifiyesi mi yoksa görüntü olarak mı bişeyler istiyosun..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
alp_tunay isimli arkada$imiza ula$irsan yardimci olacaktir sana :)
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Yardimci oldugunuz icin cok tesekkurler arkadaslar.Motordan sorunum yok:cat: gorunusunde birtakim degisiklikler yapmak istiyorum :silent: Simdiden yeniden TeSeKkUrLeR:rendeer:
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Cok tesekkurler sinan.Ilgin icin tesekkur ederim.Allah depona ve pistonlara guc versin.:queen:
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Tesekkurler sinan.Gercekten cok yardimci oldun.Bu konuya alakan icin cok tesekkurler.:cat:
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Hadi beyler motorlarinizin resimlerini atin bari.Bos bakip gecmeyin.Resimlerle susleyek.Modofiyeli olmasina gerek yok...Fikir de verebilirsiniz. :queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
ilk başta cantlarını değişik renke boya ,yalnız canlı renkler olsun turuncu, kırmızı,yeşil:) olabilir tabi ben kendi sevdiğim renkleri diyorum..2.lastiklerinde beyaz şeritler tak(yanak) bu 2 sinde motor gösterecek kendini KM.göstergelerini, değilse nikelaj yapabilirsin bnm ilk aklıma gelenler bunlar umarım birazcıkta olsa yardımcı omuşumdur.:rendeer::bounce:

haa. söylemeyi unuttum cantların çelik cant ise boya tel ise kalsın :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
83014427tg2.jpg

83368114lq7.jpg

70441809kd5.jpg

71198797kw3.jpg

16345648cq2.jpg

45999081bg8.jpg

58889856qz9.jpg

35017650to0.jpg

56428175sm3.jpg

10kz2.jpg

11wv7.jpg

12rw8.jpg

13mf6.jpg

14qr9.jpg

guzzimzff4.jpg


Bunlarda dizel motorlu MZ' ler :)
d1fq6.jpg

d2wt3.jpg

d3ez7.jpg

d4iy8.jpg
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Cok saol valla baba buyuksun yaa:) nerden buldun bu resimleri cok tesekkurler...Tutkun kardesim sanada cok tesekkurler. Evet mz ci kardeslerim resimleri msjlari bekliyoruz:queen::queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
üstten 7. fotodaki gibi bi Mz satan olsa Gıcır gıcır 301 anında basardım parayı koleksiyon yapacak kadar hastayım bu aletlere:pr::pr:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
12
biraz geç oldu ama bende mz kullanıyorum ön amortisörün yaylarını 15 cm kesip motorun önünü indirdim arka amortisörleri kaldırdım çok güzel bir görüntüsü oldu fresmini çekip yollarım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Resimler için teşekkür...Hepsi çok süper.......
 
Katılım
8 Ara 2008
Mesajlar
2
aga eksozu sök hava filitresini aç bak bi bakalım 160 dan sonra motordan ses geliyomu gaza dokan 160... denendi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------

yolla bakalım aga

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:12 ----------

abi bnm mz modifiye istemiyo gaza bastığında 170 görüyooo:farao: yane sizceistiyomu hematlas taktımm dayanmıyo walla
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
74
buda benim mz ama daha yapım aşamasında zaman buldukca babamla yapıyoruz





umarın yapıcağın modifiyede bir fikir verebilmişimdir.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Bizim ayvalıktaki evin bahçesinde hurdaya yakın vaziyette bi mz 301 var , bu aletleri toparlamak cok tutarmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aradan 2 yıl geçmis :mrgreen:
o arkadas simdi ss makineye biniyodur belkide...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst