kardeşim bunun için mi üye oldun ayıp yani ben anlamıyom ama anlasam da vermezdim:farao:
O zaman akla kuvvet.... Biraz mantıkla biraz şansla deneye deneye yapman gerekir.....
Bende kitapçığı vardı ama attım sanırım.... Pek bişey anlaşılmıyordu....Mühendisler kendileri için yapmışlardı sanki.....